Skiferie i må alle gerne hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Anonym trådstarter

hej i dejlige tøser.

Jeg har fornydelig testet en positiv graviditetstest og vi står og som på skiferie om ikke så mange uger.

Så jeg står i et delemma om jeg skal stå på ski eller ej, jeg er jo ikke ret langt henne og jeg er jo bestemt en øvede skiløber.

men alligevel ved jeg slet ikke hvordan forholdsreglerne?

Er der ikke en af jer som har været gravid og været på skiferie /læge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Maja88

Anonym skriver:

hej i dejlige tøser.

Jeg har fornydelig testet en positiv graviditetstest og vi står og som på skiferie om ikke så mange uger.

Så jeg står i et delemma om jeg skal stå på ski eller ej, jeg er jo ikke ret langt henne og jeg er jo bestemt en øvede skiløber.

jeg ville da klart tage på skiferie..

det er jo ligesom man også godt kan spille håndbold op til 12 uger

Anmeld

8. januar 2011

Steph_Laurits

Vil også sige at du kan tage afsted. Bare tænk dig godt om inden du kaster dig ud på pisterne osv. Alt med måde

God tur!

Anmeld

8. januar 2011

Anonym trådstarter

Åååh syntes bare det er så svært. for jeg kan jo virkelig godt lide der er en del udfordring og noget off pist.

Men ja der sker vel ikke noget den lille er jo så lille endnu hvis jeg falder ja så er den jo meget godt beskyttet endnu.

Anmeld

8. januar 2011

Marco2

Er også ivrig skiløber og hvis du kun liiige har testet positiv er det jo ikke engang et foster i din mave men kun et embryo …

Som er så lille at skulle du falde på en gang offpiste sker der ikke noget ved det.

Men længere henne i graviditeten vill jeg holde mig fra det. Tvivler ikke på egne evner ned af pisterne men man ved aldrig hvornår man bliver klappet ned bagfra af en snowboarder eller andre "idioter" der kører vandviskørsel.

Så rigtig god tur. Hvor skal I hen?

AG

Anmeld

8. januar 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

hej i dejlige tøser.

Når jeg skal på skiferie er jeg i uge 20 og min læge sagde jeg godt måtte stå på snowboard hvis jeg havde det fint. Der hvor det vil blive farligt for mine børn, er hvis en køre ind i míg og giver mig et slag i maven. Ellers fik jeg af vide jeg bare skulle huske at lytte til min krop og tage den lidt med ro. Men motion er kun godt under din graviditet.

Så jeg vil da bare sige go tur og nyd det...

Men er du meget i tvivl så ring til din læge, så skal han/hun nok sige hvad du må og ikke må.

Anmeld

8. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

hej i dejlige tøser.

Tag afsted! Jeg var selv afsted, da jeg var 8 uger henne og tog en del styrt. Bebs er så lille og ligger så godt beskyttet, så der intet sker

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

Tak piger.

Hører alligevel også lige min læge ad tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.