Min prinsesse har ikk kolik, men vokseværk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

LenaJohansen

Vi havde lige besøg af SP igår, hvor jeg spurgte lidt til kolik.. Hun gav lidt svar, og så skulle hun vejes, hun vejede 4700 gram, hvor min SP kiggede på mig og fortalte at hun faktisk ikke har kolik, men vokser utrolig meget, og derfor har rigtig ondt og er meget urolig. 

Det tror jeg da pokker, onsdag den 29 dec vejede hun 4250 gram og igår den 7 januar vejede hun så 4700 gram, så nu ved jeg at det ikke er kolik.. Hun har jo taget 450 gram på, på lidt over en uge...

Ville lige dele dette med jer der tror det samme som jeg med kolik, at der kan være en grund som dette. Og ikke er kolik.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Fru'Rugaard

Det er da en dygtig pige du har dig der

Anmeld

8. januar 2011

LenaJohansen

Fru'Rugaard skriver:

Det er da en dygtig pige du har dig der

Ja det er hun.

Men hun har en meget frustreret mor, for det gør ondt at man ikk kan lindre smerten på nogen som helst måde 

Men er på en måde glad for at vide det ikke er kolik

Anmeld

8. januar 2011

Fru'Rugaard

LenaJohansen skriver:

Ja det er hun.

Men hun har en meget frustreret mor, for det gør ondt at man ikk kan lindre smerten på nogen som helst måde 

Men er på en måde glad for at vide det ikke er kolik

Ja, forstår jeg godt.
men hvis det var kolik, ville hun jo osse have ondt.

Anmeld

8. januar 2011

LenaJohansen

Fru'Rugaard skriver:

Ja, forstår jeg godt.
men hvis det var kolik, ville hun jo osse have ondt.

Ja.. 

Det gode ved det her, er at det snart holder op, det er ikke altid man er så heldig når det er kolik.

Men nørj det er strenge alligevel

Anmeld

8. januar 2011

Fru'Rugaard

LenaJohansen skriver:

Ja.. 

Det gode ved det her, er at det snart holder op, det er ikke altid man er så heldig når det er kolik.

Men nørj det er strenge alligevel

Puha, ja det forstår jeg godt.
men du skal bare være glad for at din lille pige kan tage på, der er jo mange børn der har problemer med at tage på

Anmeld

8. januar 2011

LenaJohansen

Fru'Rugaard skriver:

Puha, ja det forstår jeg godt.
men du skal bare være glad for at din lille pige kan tage på, der er jo mange børn der har problemer med at tage på

Ja det er jeg bestemt os rigtig rigtig glad for.. Men SP sagde jeg sku prøve at få hende til at spise lidt mindre. For hun bruger samtidig brystet som en sut. Så tror ikk kun det er næringen der er go, men os at det er fordi hun spiser for meget... 

Anmeld

8. januar 2011

Fru'Rugaard

ja, det kan da os være
du skal passe på med at hun bruger dit bryst som sut.
da min datter var lille, kunne hun ikke falde i søvn medmindre hun lagde ved mit bryst og hvis jeg fjernede hende, så vågnede hun.
og hun fik mine bryster så meget ødelagt, at hun suttede hul på mig hver gang, os selvom jeg havde suttebrikker på, og til sidst drak hun bogstaveligtalt mit blød når jeg ammede hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.