Nu har hun født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

afrobabies

steph0804 skriver:

Jaaa, men det er det med tålmodigheden, den er ikke altid lige go´

Prøv det her

http://www.dr.dk/tv/live#/DR Update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

steph0804

victoria2008 skriver:

Prøv det her

http://www.dr.dk/tv/live#/DR Update

Tak, jeg kom også til at tænke så langt at tv2 news også har en hjemmeside så har lige set det, sikke en stolt far

Anmeld

8. januar 2011

afrobabies

steph0804 skriver:

Tak, jeg kom også til at tænke så langt at tv2 news også har en hjemmeside så har lige set det, sikke en stolt far

Ja, det er bare rigtig godt

Anmeld

8. januar 2011

BabyMus

victoria2008 skriver:

Ja, men vi kan da kalde ham det indtil de bliver døbt Jeg er spændt på hvad de kommer til at hedde, Nu har jeg en Victoria, som jo er lidt royal, så er jeg spændt på om jeg kan give mit næste barn et royalt navn også

Hehe ja Victoria bliver det jo nok ikke lige, men der er sikkert mange gode royale navne man kan bruge. (:

Anmeld

8. januar 2011

afrobabies

BabyMus skriver:

Hehe ja Victoria bliver det jo nok ikke lige, men der er sikkert mange gode royale navne man kan bruge. (:

Jeg blev scannet i torsdags i 20. uge, navlesnoren var imellem benene, så det var ikke til at se kønnet, men jeg snakkede lidt med sygeplejersken om det og vi gav et meget forsigtigt bud på en pige, men der kan jo godt gemme sig en tap Men er det en pige, så har jeg faktisk tænkt på Isabella, til næste barn

Anmeld

8. januar 2011

BabyMus

victoria2008 skriver:

Jeg blev scannet i torsdags i 20. uge, navlesnoren var imellem benene, så det var ikke til at se kønnet, men jeg snakkede lidt med sygeplejersken om det og vi gav et meget forsigtigt bud på en pige, men der kan jo godt gemme sig en tap Men er det en pige, så har jeg faktisk tænkt på Isabella, til næste barn

Ej en lille drillepind, det kan hun da ikke være bekendt så. Altså. Hi hi ej, det er jo ikke noget de kan gøre ved. Så må vi jo bare vente og se hvad der gemmer sig. (:

Men Isabella er så dejligt, uanset om prinsesse Isabella hedder det synes jeg. Victoria og Isabella ville da også være vildt søde sammen. (:

Anmeld

8. januar 2011

afrobabies

BabyMus skriver:

Ej en lille drillepind, det kan hun da ikke være bekendt så. Altså. Hi hi ej, det er jo ikke noget de kan gøre ved. Så må vi jo bare vente og se hvad der gemmer sig. (:

Men Isabella er så dejligt, uanset om prinsesse Isabella hedder det synes jeg. Victoria og Isabella ville da også være vildt søde sammen. (:

Jeg bliver så scannet hver 4. uge pga. graviditets sukkersyge, så jeg skal scannes igen den 3. februar

Anmeld

8. januar 2011

BabyMus

victoria2008 skriver:

Jeg bliver så scannet hver 4. uge pga. graviditets sukkersyge, så jeg skal scannes igen den 3. februar

Nå okay. Du må lige skrive når du ved hvad det bliver. (:

Anmeld

8. januar 2011

afrobabies

BabyMus skriver:

Nå okay. Du må lige skrive når du ved hvad det bliver. (:

Skal jeg nok Jeg er sgu for nysgerrig til at vente til fødslen med at få det at vide Men jeg navngiver ikke barnet inden fødslen, fordi jeg vil ikke hænges op på et navn, hvis ejg nu fortryder når det er født

Anmeld

8. januar 2011

BabyMus

victoria2008 skriver:

Skal jeg nok Jeg er sgu for nysgerrig til at vente til fødslen med at få det at vide Men jeg navngiver ikke barnet inden fødslen, fordi jeg vil ikke hænges op på et navn, hvis ejg nu fortryder når det er født

Lyder godt. (:

Nej det kan jeg godt forstå. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.