Smerte
Hvordan kan jeg byde sig selv denne smerte? Hvordan kan jeg overhovedet byde en anden den? Hvordan kan jeg bare gi op? Hvordan kan jeg smide det væk vi havde?
Forstår ikke hvordan det hele kan ændre sig så drastisk.Forstår ikke hvordan tingene skete. Forstår ikke at det er kommet så vidt.
Hvordan skal jeg nogensinde komme videre? Hvordan skal jeg nogensinde kunne se mig selv i øjnene igen? Hvordan skal jeg nogensinde kunne forklare det overfor min søn? Hvordan skal jeg nogensinde få det godt igen?
Jeg ved det hele er min skyld. Jeg ved det er mig der har givet op. Jeg ved det var mig der løg. Jeg ved det var mig der sagde fra. Jeg ved det er mig der skaber smerten.
Hvem ved om det kunne være blevet godt igen. Hvem ved om jeg gav op for tidligt. Hvem ved om jeg bare smed det hele bort. Hvem ved hvad fremtiden fortæller os.
Livet er skrøbeligt. Livet er uforudsigeligt. Livet er kun til låns. Livet er svært at blive klog på. Livet er og bliver en gåde.
Kommer jeg til at forstå? Kommer du til at forstå? Kommer der en dag hvor dette gir mening? Kommer der lys for enden af tunnelen? Kommer der lykke? Kommer der mere smerte?
Hvem kan give mig svar på alle de mange tanker?
Anmeld