vi blev forskrækket............... blodig nat.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

mama09

okay overskriften er vild, i know - men ihh vi fik et chok!!........

Latifa havde lidt feber igår, og i nat - og var lidt pyldret.. hun puttede hos os i nat - omkring kl 0200 i nat, vækker hun mig, og siger "NÆSE", betyder jeg skal tører hendes næse - gør jeg så i mørke, men kan bare mærke at der er "snot" i hele hendes hovede...

Så jeg tænder lyset - BLOD all over, i hele hovedet, munden, pude, dyne osv!! vækker Abdi, som går i chok og vil ringe 112.. Jeg får ham beroliget samtidig med jeg tjekker Latifa... Hun har så "bare" fået blodnæse..

Men kæft hvor blev vi forskrækket..

Vi prøvede at ringe til vagtlægen i nat, men det var giga lang kø, så ringede til den anden bedste, MIN MOR hun sagde at det er hele okay at få blodnæse når man er forkølet, og det gjorde jeg også meget som barn.. Så vi fik vasket Latifa, og hun er okay i dag - nu løber der bare SNOT ud af hende konstant..

Har i oplevet det før??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

mama09

nå ja og oven i det - har jeg fået min mens i nat, og blødt igennem Så overskriften passer BLODIG NAT!!!

Anmeld

8. januar 2011

sarahb

Eiiii hvor ville jeg også bare få et mega chok, puha... Omer ville også gå helt kold..
Har ikk prøvet der herhjemme og har aldrig selv heller. Mn godt at hun er ovenpå i dag og der ikk er noget blod kun snot for hendes vedkommende.. Og skatter, du er jo for sjov.. Velkommen til det røde på en nat man godt ville ha været foruden.

Anmeld

8. januar 2011

mama09

sarahb skriver:

Eiiii hvor ville jeg også bare få et mega chok, puha... Omer ville også gå helt kold..
Har ikk prøvet der herhjemme og har aldrig selv heller. Mn godt at hun er ovenpå i dag og der ikk er noget blod kun snot for hendes vedkommende.. Og skatter, du er jo for sjov.. Velkommen til det røde på en nat man godt ville ha været foruden.

hehe hader mens der kommer bag på mig......

Ja heldigvis er det ovre, men fik et chok, men sjovt med de mænd - de går bare i panik, og så skal man berolige 2 samtidig med man selv er i chok

Anmeld

8. januar 2011

sarahb

Trinehw skriver:

hehe hader mens der kommer bag på mig......

Ja heldigvis er det ovre, men fik et chok, men sjovt med de mænd - de går bare i panik, og så skal man berolige 2 samtidig med man selv er i chok

ja som om det ikke er nok vi skal sørge for barnet men så også dem oveni..

Anmeld

8. januar 2011

msax

Det har jeg heldigvis endnu ikke oplevet. Men siget tak for at du fortæller det kan ske - for så tager jeg det måske lidt mere roligt, hvis jeg skulle komme til at opleve det.

Men sikke en øv nat. Håber snart lillepigen er frisk igen.

SMIL fra Mette

Anmeld

8. januar 2011

Klumpe-dumpe

Trinehw skriver:

okay overskriften er vild, i know - men ihh vi fik et chok!!........

Latifa havde lidt feber igår, og i nat - og var lidt pyldret.. hun puttede hos os i nat - omkring kl 0200 i nat, vækker hun mig, og siger "NÆSE", betyder jeg skal tører hendes næse - gør jeg så i mørke, men kan bare mærke at der er "snot" i hele hendes hovede...

Så jeg tænder lyset - BLOD all over, i hele hovedet, munden, pude, dyne osv!! vækker Abdi, som går i chok og vil ringe 112.. Jeg får ham beroliget samtidig med jeg tjekker Latifa... Hun har så "bare" fået blodnæse..

Men kæft hvor blev vi forskrækket..

Vi prøvede at ringe til vagtlægen i nat, men det var giga lang kø, så ringede til den anden bedste, MIN MOR hun sagde at det er hele okay at få blodnæse når man er forkølet, og det gjorde jeg også meget som barn.. Så vi fik vasket Latifa, og hun er okay i dag - nu løber der bare SNOT ud af hende konstant..

Har i oplevet det før??

Jeps jeps, eller ikke mig, men min bror. Han havde så blodnæse hver evig eneste nat, da han var barn.

Og senere også på alle mulige og umulige tidspunkter i døgnet, og der var mega meget blod.

Knus Trine, som også havde en meget blodig dag igår. (Dog i en hel anden genre)

Anmeld

8. januar 2011

mama09

msax skriver:

Det har jeg heldigvis endnu ikke oplevet. Men siget tak for at du fortæller det kan ske - for så tager jeg det måske lidt mere roligt, hvis jeg skulle komme til at opleve det.

Men sikke en øv nat. Håber snart lillepigen er frisk igen.

SMIL fra Mette

så lidt.. gad da godt jeg også vidste sådan noget kunne ske, men det ved jeg nu

Anmeld

8. januar 2011

mama09

Rose <3 skriver:

Jeps jeps, eller ikke mig, men min bror. Han havde så blodnæse hver evig eneste nat, da han var barn.

Og senere også på alle mulige og umulige tidspunkter i døgnet, og der var mega meget blod.

Knus Trine, som også havde en meget blodig dag igår. (Dog i en hel anden genre)

Nå hvor dælen da, håber ikke det er noget Latifa skal til at døje med som din bror

ja var det den ulykke? du var den eneste der stoppede op og gjorde noget? læste det godt på face - klap dig selv på skulderen! Hvis jeg var kommet forbi, havade jeg 100 % hjulpet!

Anmeld

8. januar 2011

Barbamama

Shit mand jeg havde nok panikket så meget jeg havde ringet 112. Jeg kan godt forstå I blev forskrækkede!!!! Puha!!! Så er det sgu godt man har sin moar!!! De har nu alligevel prøvet lidt af hvert! He he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.