Tjuhl skriver:
og er vågnet op og bare savner min ene stedbror. det er noget underligt noget. vi har jo ikke haft nogen kontakt de sidste ti år fordi han er søn af min fars kone, og jeg har jo afbrudt al kontakt med min far og hans side af familien.
men nogle gange så drømmer jeg om min ene stedbror og så vågner jeg og så savner jeg ham bare helt vildt.
jeg havde bare lige brug for at sige det til "nogen", for Søren forstår det ikke overhovedet 
Åh Trine, det kender jeg alt for godt. Jeg ved godt du ikke helt tror på sådanne ting. Men de drømme jeg har om fx. dine fee-børn hænger også i mig i flere dage. Men heldigvis er de, det gode af slagsen.
Siden jul har jeg ofte drømt om en ulykke, jeg havde det rigtig skidt. Men igår aftes blev jeg virkelig træt, og mistede fuldstændig energien. Og ja i nat har jeg sovet tungt og godt, og ikke haft den sære uro i kroppen, efter hvad der skete igår.
Men jeg tror det er godt for dig, at du har sendt en mail til Patrick, et cyber kram varmer altid. Hende konen er hun stadig gift med din far? og ved du hvordan Partrick har reageret på det der er sket?
(Du behøver ikke svare, hvis det er for tæt på)
Anmeld