Vil lige præsentere mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

TheasMor

Hej allsammen

Har luret lidt herinde, og det virker at være et sted med nogle rare mennesker med masser af gode råd, så vil da også være med

Kort om mig:

Blev mor til Thea i maj 13dage over tid, så det var en længe ventet karbat på 4432g og 56cm.  Og behøver jeg at sige hun bestemt var ventetiden værd

Manden og jeg var en tur på rådhuset i august, med efterfølgende fest for familie og venner. Vi har været sammen i ca 4,5år, og har været uadskillige fra dag 1. Den perfekte far og husbond.

Slutter snart barsel, og håber det kommer til at gå op, på trods af vi endnu ikke har fået plads i vs. Har samtidig daglige tudeturer over, at skulle være væk fra dejlig datter...

Det var så en smule om mig, men mon ikke der kommer mere med tiden, når jeg får luret lidt mere rundt, ellers skal man være velkommen til at skrive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

tioyv

velkommen til

håber du blir glad for det herinde.

jeg er ihvertfald, fantastiske kvinder

bettina

Anmeld

8. januar 2011

TheasMor

tioyv skriver:

velkommen til

håber du blir glad for det herinde.

jeg er ihvertfald, fantastiske kvinder

bettina

Takker

Anmeld

8. januar 2011

Dot D

Velkommen til Du skal nok blive glad for at være her, her er ret rart, hyggeligt og med masser af søde piger

Anmeld

8. januar 2011

Koen.

velkommen

Anmeld

8. januar 2011

TheasMor

Dot D skriver:

Velkommen til Du skal nok blive glad for at være her, her er ret rart, hyggeligt og med masser af søde piger

Tak, det er helt sikkert også mit indtryk af siden

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

TheasMor skriver:

Hej allsammen

Har luret lidt herinde, og det virker at være et sted med nogle rare mennesker med masser af gode råd, så vil da også være med

Kort om mig:

Blev mor til Thea i maj 13dage over tid, så det var en længe ventet karbat på 4432g og 56cm.  Og behøver jeg at sige hun bestemt var ventetiden værd

Manden og jeg var en tur på rådhuset i august, med efterfølgende fest for familie og venner. Vi har været sammen i ca 4,5år, og har været uadskillige fra dag 1. Den perfekte far og husbond.

Slutter snart barsel, og håber det kommer til at gå op, på trods af vi endnu ikke har fået plads i vs. Har samtidig daglige tudeturer over, at skulle være væk fra dejlig datter...

Det var så en smule om mig, men mon ikke der kommer mere med tiden, når jeg får luret lidt mere rundt, ellers skal man være velkommen til at skrive

Hejsa og velkommen til
Jeg håber du bliver lige så glad for at være her som alle vi andre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

TheasMor

lillespurv20 skriver:

velkommen

Tak

Anmeld

8. januar 2011

TheasMor

SussieThyssen skriver:

Hejsa og velkommen til
Jeg håber du bliver lige så glad for at være her som alle vi andre.

Kærligst
Sussie

Mon ikke

Anmeld

8. januar 2011

Josesmor

Velkommen til baby

Håber du bliver glad for siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.