specialkøbmanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.294 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

SHERO

Nogen der ved om de sender via post danmark? Oplevede nemlig da jeg bestilte ved dinkage.dk at jeg ikke var hjemme, og så tog de det bare med igen da det var et privat firma, og så skulle de hentes lang pokker i vold... Gider jeg ikke rigtig igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

BabyMus

Det her står på deres hjemmeside:

Levering:

Med mindre andet er angivet for den enkelte vare er forventet leveringstid indenfor 1-4 dage. Varerne bliver sendt med Post Danmark og følger derfor deres serviceniveau.

Der er faste priser på levering, 60 kr. i Danmark, 150 kr. til Europa og 300 kr. til resten af verden.

Så det kan du vist roligt gøre. (:

Anmeld

8. januar 2011

LinLin

Bor du ikke i Århus? Det kan da næsten kun være billigere at tage ud i butikken i Tilst

Anmeld

8. januar 2011

SHERO

BabyMus skriver:

Det her står på deres hjemmeside:

Levering:

Med mindre andet er angivet for den enkelte vare er forventet leveringstid indenfor 1-4 dage. Varerne bliver sendt med Post Danmark og følger derfor deres serviceniveau.

Der er faste priser på levering, 60 kr. i Danmark, 150 kr. til Europa og 300 kr. til resten af verden.

Så det kan du vist roligt gøre. (:

fantastisk... tak...

Anmeld

8. januar 2011

SHERO

DAs mor skriver:

Bor du ikke i Århus? Det kan da næsten kun være billigere at tage ud i butikken i Tilst

Joh, men det er bare så besværligt med bussen fra viby... :-D

Anmeld

8. januar 2011

LinLin

Tullen85 skriver:

Joh, men det er bare så besværligt med bussen fra viby... :-D

Det er da bare een bus (25) (kan jeg sagtens sige - tager nemlig aldrig bussen )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.