Jeg er bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Anonym trådstarter

Århhh piger

Jeg er så bange for min følser lige for tiden
Jeg skal føde her om under 3 uger og jeg følger slet ikke jeg er klar. Følger ikke den store glæde for at der skal komme en lille baby i huset - Der er børn i forvejen - dog ikke mine egne.
Har så dårlig samvitighed over at jeg har de her forbandet tanker

Er det mun noget der forsvinder når jeg ligger med babyen på maven? Er virkelig bange for at jeg kun blir sådan en mor der opfylder barnets behov osv, men ikke følger nogen glæde for det

Ihhhh Altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

charlottekri

Anonym skriver:

Århhh piger

Jeg skal føde her om under 3 uger og jeg følger slet ikke jeg er klar. Følger ikke den store glæde for at der skal komme en lille baby i huset - Der er børn i forvejen - dog ikke mine egne.

Er det mun noget der forsvinder når jeg ligger med babyen på maven? Er virkelig bange for at jeg kun blir sådan en mor der opfylder barnets behov osv, men ikke følger nogen glæde for det

Ihhhh Altså

jeg tror bare at du er bange for hvad der kommer til at ske. uvisheden er tit noget af det værste og du er nok bare bange for ikke at slå til. det er altid noget andet når det er ens egne børn... så op med humøret, din kæreste må kunne fortælle dig lidt om hvad der kommer til at skulle ske. moderskabet er ikke noget man kan uddanne sig til i forvejen, men noget man skal lære efterhånden! tro mig, alt skal nok blive godt, for så snart du holder din lille guldklump i armene forandres alt

Anmeld

8. januar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Århhh piger

Ihhhh Altså

Såååhh trøste.
Hvis du i forvejen er belastet af en dagligdag med børn som kræver meget af dig og i forvejen ikke er dine egne, så kan jeg godt forstå, at dine følelser ikke er på toppen.
Men tag et skridt af gangen og nyd øjeblikket i stedet for at forvente en masse.
Hvis du føler det er helt tosset efter du har født, så tag en snak med lægen om at få en henvisning til en psykolog med specielle i netop fødsler og forhold til det at blive mor.
Og ellers, hvis du nu tager det roligt, så er jeg sikker på, at følelserne nok skal komme, når du først har fået lilletrolden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Århhh piger

Ihhhh Altså

Jeg er ret sikker på, at alle har de samme tanker. De forsvinde som dug for solen, når først du står midt i det. Du bliver en helt igennem fantastisk mor for den skønneste baby Det er desuden helt legitimt at føle som du gør, så det skal du absolut ikke skamme dig over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.