Hva er der med min søn?:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

>>Carina<<

Både igår nat og her til imorgen har han vågnet og grædt og skreget og hverken jeg eller hans far har ku trøste ham. Han slår og sparker og alt mulig. Han er slet ik til at trøste Han er 14 mdr. Hva kan der være med ham?Ka han drømme nogle grusomme drømme måske ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Jordbærpigen

Mit bud er helt klart, at han har drømt noget...

Anmeld

8. januar 2011

Stepmom87

Ja, drømme kan godt være så slemme.. Tror det er en epidemi for tiden, rigtig mange af mine veninder har oplevet det samme med deres børn de sidste par dage og de er samme alder som din søn +/- nogle måneder. Så skal det så også lige siges at jeg står i samme problem med min 14 måneder gamle datter, så ved godt hvordan du har det, dog ved jeg ikke hvordan det skal tackles, C kommer bare ind i sengen til mig og putter..

Anmeld

8. januar 2011

>>Carina<<

Stepmom87 skriver:

Ja, drømme kan godt være så slemme.. Tror det er en epidemi for tiden, rigtig mange af mine veninder har oplevet det samme med deres børn de sidste par dage og de er samme alder som din søn +/- nogle måneder. Så skal det så også lige siges at jeg står i samme problem med min 14 måneder gamle datter, så ved godt hvordan du har det, dog ved jeg ikke hvordan det skal tackles, C kommer bare ind i sengen til mig og putter..

Vi har også taget magnus herind men han falder ik til ro før han får vælling eller jo står op. Men godt at høre at han ik er den eneste

Anmeld

8. januar 2011

Barbamama

Det har vi også haft en periode med herhjemme. Det var som om vores datter ikke var rigtig vågen. Hun skreg helt vildt og når vi tog hende op til os kæmpede hun for at komme væk. Det varede lang tid før hun blev rolig... Det er heldigvis længe siden!

Anmeld

8. januar 2011

>>Carina<<

michella80 skriver:

Det har vi også haft en periode med herhjemme. Det var som om vores datter ikke var rigtig vågen. Hun skreg helt vildt og når vi tog hende op til os kæmpede hun for at komme væk. Det varede lang tid før hun blev rolig... Det er heldigvis længe siden!

Hvor lang tid stod det på? Det lyder præcis somMagnus

Anmeld

8. januar 2011

Barbamama

Carina1984 skriver:

Hvor lang tid stod det på? Det lyder præcis somMagnus

Jamen det var med nogle dages mellemrum og varede ikke mere end en uge mener jeg. Det kan være noget der sker i deres dagligdag som de drømmer om. Noget de måske ikke kan rumme. Jeg ved det ikke. Men vi tændte lyset og så virkede det bedst hvis jeg ikke snakkede til hende, men bare vuggede hende og holdt om hende. FØrst sagde jeg nemlig "roooolig, mor er lige her" osv... men det hjalp bedst bare at være stille og så vugge hende til ro...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.