Er det normalt for en gravid i 14. uge at.. (ikke for sarte)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.296 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

FamilienSørensen

Hejsa i søde mennesker på baby.dk.

Jeg er 14 uger henne og dette er min første gang som gravid.

Mit lille problem er at jeg prutter rigtig rigtig meget og de lugter som jeg ved ikke hvad, min kæreste plejer ikke være sart, men han er begyndt at se lidt underlig ud i ansigtet når jeg frigiver luft.

Og jeg må indrømme at det er helt vildt meget hele tiden lige fra jeg står op til jeg går i seng og det er lange stødende prutter der LUGTER Kan jeg gøre noget for at nedsætte gasudslippen og evt. gøre noget ved stanken? (Manden kan især ikke li det når vi ligger i ske med ham bag mig) HAHA

Og et andet problem: Jeg skal tisse hele tiden, jeg har godt set film hvor kvinder meget langt henne i graviditeten skal tisse over 40 gange om dagen, jeg har tisset 19 gange i dag med meget tætte mellemrum. 5 gange i løbet af en film.

Er det normalt for jeg hører jo at gravide får en masse urins vejs sygedomme eller blærebetændelse ?

Knus Kusuma og tak for jeres svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Ox.

Jacob&Kusuma skriver:

Hejsa i søde mennesker på baby.dk.

Jeg er 14 uger henne og dette er min første gang som gravid.

Mit lille problem er at jeg prutter rigtig rigtig meget og de lugter som jeg ved ikke hvad, min kæreste plejer ikke være sart, men han er begyndt at se lidt underlig ud i ansigtet når jeg frigiver luft.

Og jeg må indrømme at det er helt vildt meget hele tiden lige fra jeg står op til jeg går i seng og det er lange stødende prutter der LUGTER Kan jeg gøre noget for at nedsætte gasudslippen og evt. gøre noget ved stanken? (Manden kan især ikke li det når vi ligger i ske med ham bag mig) HAHA

Og et andet problem: Jeg skal tisse hele tiden, jeg har godt set film hvor kvinder meget langt henne i graviditeten skal tisse over 40 gange om dagen, jeg har tisset 19 gange i dag med meget tætte mellemrum. 5 gange i løbet af en film.

Er det normalt for jeg hører jo at gravide får en masse urins vejs sygedomme eller blærebetændelse ?

Knus Kusuma og tak for jeres svar

Helt normalt - jo længere hen du kommer, jo mere trykkes der på alt dernede, både blære, tarme osv

Kan da huske sidst i min graviditet, der var da mange gange hvor jeg ikke engang kunne styre luften haha!

Anmeld

8. januar 2011

FamilienSørensen

Ox. skriver:

Helt normalt - jo længere hen du kommer, jo mere trykkes der på alt dernede, både blære, tarme osv

Kan da huske sidst i min graviditet, der var da mange gange hvor jeg ikke engang kunne styre luften haha!

Dejligt for mig at høre måske ikke så lækkert for min kæreste at høre. Haha men han siger han elsker mig, så må han også kunne elske ALT ved mig IKK? Haha

Anmeld

8. januar 2011

FamilienSørensen

Og er det også normalt at man hele tiden føler sig sulten men alligevel har sådan en forstoppet følelse i maven.

Jeg har jeg haft det de sidste mange dage. Min mund og hjerte er sulten, men min mave har været ved at springe og man føler sig så stor og utilpas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.