hvornår for sent med ælsprøjte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej allesammen, har brug for hjælp.

Lidt kort om mig. Jeg har denne cyklus fået 2 pergotime dagligt fra dag 4 til 9. Nu er jeg blevet scannet idag og havde et enkelt æg på 18 mm og fin tyk slimhinde på 10. Jeg er idag på cyklusdag 15, og skal først scannes igen på mandag, og giver mig der en æl sprøjte. Men jeg er bange for det er for sent, for ægget har vokset med 1.5 mm pr dag mens jeg er blevet scannet?

Så mit spørgsmål: Hvornår er det for sent med sprøjten, for der kommer jo først en æl efter ca 36 timer.? og hvor stort kan et æg max være inden æl sker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej allesammen, har brug for hjælp.

Lidt kort om mig. Jeg har denne cyklus fået 2 pergotime dagligt fra dag 4 til 9. Nu er jeg blevet scannet idag og havde et enkelt æg på 18 mm og fin tyk slimhinde på 10. Jeg er idag på cyklusdag 15, og skal først scannes igen på mandag, og giver mig der en æl sprøjte. Men jeg er bange for det er for sent, for ægget har vokset med 1.5 mm pr dag mens jeg er blevet scannet?

Så mit spørgsmål: Hvornår er det for sent med sprøjten, for der kommer jo først en æl efter ca 36 timer.? og hvor stort kan et æg max være inden æl sker?

Husk at det du ser på skærmen bare er en folikkel... De er ret gode til at planlægge idag... Så jeg tror du skal tage det helt roligt og stole på dem...

Lene

Anmeld

8. januar 2011

Anonym trådstarter

andre der ved om str på ægget når det moden til det brister?

Anmeld

8. januar 2011

Faith

Da jeg i sin tid var i fertilitetsbehandling stillede jeg samme spørgsmål til sygeplejersken på klinikken.

Hun havde ikke noget entydigt svar, men hun sagde at det sommetider sker at folliklerne brister før man får æl sprøjten. Men det er dog sjældent det sker.

Det er alt jeg kan hjælpe med.

Anmeld

8. januar 2011

baby84

jeg var til scanning idag.. har været i den lange behandling så havde mange ægblærer, men havde en der var 22mm. Spurgte også om de kunne blive for store. han sagde at det kunn ed egodt, men sp skulle de være endnu større. jeg skal have æg ud om 36 timer og han var ikke nærvøs for at mine blev overmodne eller for store.

ved ikke om det kan hjælp..

Anmeld

9. januar 2011

Anonym trådstarter

tak for svarene. er spændt på min scanning imorgen men skal lige love for jeg er meget meget øm i underlivet her til aften, som stærke menssmerter. så mon ikke æl er godt på vej af sig selv? og jeg ikke behøver den sprøjte

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

opdat. blev scannet idag og de kunne ikke se ægget mere, og de tog en æltest på mig som var positiv( teststreg tydligere end kontrolstreg). så jeg må have haft æl af mig selv, så jeg slap for ælsprøjten også.

Nogen der har prøvet det?

Jeg havde ret i at idag ville være for længe at gå, for gyn. mente at min æl finder steder når ægget er omkring 18mm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.