Opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

camillakrath

Hej alle i skønne kvinder!

Jeg synes det kunne være sjovt at sammenligne lidt på sådan en stille fredag aften

Idag er jeg 21+0, vejer 52, har taget 4 - 5 kg på. Og måler 92 om maven! Lillemanden er mellem 21 og 22 cm

Synes det er sjovt at vi er så forskellige - så er der nogen der har lyst til at dele tal?

Udover det har jeg det skønt i min graviditet - har i nogen komplikationer?

Mange aftenknus fra Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

otlitrom

Jeg kan dele de få tal jeg har

Jeg er 16+3 og har taget ca 2,5 kg på, hvilket jeg er godt tilfreds med. Og det var JM heldigvis også

Jeg har desværre døjet en del med opkast i 2. trimester, men overskudet er vendt tilbage..

Hvad jeg måler og hvad jeg vejer, det ved jeg ikke.. Jo måske, men jeg deler ikke

Anmeld

7. januar 2011

camillakrath

kitty skriver:

Jeg kan dele de få tal jeg har

Jeg er 16+3 og har taget ca 2,5 kg på, hvilket jeg er godt tilfreds med. Og det var JM heldigvis også

Jeg har desværre døjet en del med opkast i 2. trimester, men overskudet er vendt tilbage..

Hvad jeg måler og hvad jeg vejer, det ved jeg ikke.. Jo måske, men jeg deler ikke

Ej hvor fint. Tror også det ca var min vægtøgning på det tidspunkt!

Har i været til scanning og sådan så?

Det med vægten er helt ok - det er der jo mange der ikke vil Det er forståeligt!

Havde du også kvalme i hele 1. trimester så? Der havde jeg det bare skidt!

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

camillakrath skriver:

Ej hvor fint. Tror også det ca var min vægtøgning på det tidspunkt!

Har i været til scanning og sådan så?

Det med vægten er helt ok - det er der jo mange der ikke vil Det er forståeligt!

Havde du også kvalme i hele 1. trimester så? Der havde jeg det bare skidt!

Jeg har faktisk været lidt hårdt ramt siden 5 uger før testen var positiv. Vi har været i behandling, og hormonerne var ikke lige det aller sjoveste. Så jeg tror næsten at kvalmen blev en fast del af mig. Men efter en kort pause er den vendt tilbage, og nu lægger jeg rigtig meget mærke til den

Jeg håber snart den smutter, og tidligst kommer igen omkring fødslen.

Jeg var meget træt i 1. trimester. Havde aldrig troet jeg skulle være så træt i mit liv!! men nu kan jeg nøjes med 7 timers nattesøvn igen, og det er jeg godt tilfreds med

Anmeld

7. januar 2011

camillakrath

Så er det virkelig flot at du har formodet at tage lidt på. Det er altså stærkt gået.

Det er virkelig flot at du holder modet oppe - jeg synes jeg var ved at blive helt depri, da jeg kun kunne ligge i sengen og kaste op de første 4 uger

Gid det var mig der kunne nøjes med de 7. Min krop vil gerne ha 9 ÆV!

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

camillakrath skriver:

Så er det virkelig flot at du har formodet at tage lidt på. Det er altså stærkt gået.

Det er virkelig flot at du holder modet oppe - jeg synes jeg var ved at blive helt depri, da jeg kun kunne ligge i sengen og kaste op de første 4 uger

Gid det var mig der kunne nøjes med de 7. Min krop vil gerne ha 9 ÆV!

Jeg skal helst ikke tage på i min graviditet da jeg er overvægtig. Max 8-10 kg... Så egentlig havde det været bedre hvis ikke jeg havde. Men jeg har spist ret usundt i julen, og har som sagt kun taget 2,5 på.. Så jeg er godt tilfreds

Det er også hårdt at kaste op hele tiden. Jeg har haft omgangssyge de sidste to dage, hvor jeg har ligget med hovedet i kummen. Det har bestemt ikke været sjovt. Så jeg kan slet ikke tænke mig til, hvor irriterende det må være med 4 uger - eller mere

Anmeld

7. januar 2011

camillakrath

Årh det kan jeg godt forstå. Men det lyder da til at du har ret meget på styr på vægten indtil videre

Jeg synes heller ikke jeg gider tage særlig meget på. Vil gerne nøjes med de 10, men det kan jeg vist ikke holde, sådan som jeg er vokset de sidste uger Jeg synes det er svært - jeg vil også ha lov til at spise fredagsslik den ene gang om ugen og sådan. Ellers blir det hele for trist.

Det var også bare rigtig hårdt at kaste op så lang tid. Mest fordi jeg faktisk helt mistede glæden og lysten til at være gravid. Så det skræmte mig også meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.