Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tjek lige denne tråd inden klokken 8.00 for at se om der er nogen syge evt mig eller Carla. Det er vi IKKE altså, men bare for en SIKKERHEDS skyld. Her kan I også melde afbud hvis det er.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg melder hverken fra eller til - for jeg kan jo desværre ikke, selvom jeg gerne var kørt for det!
Men jeg vil ønske Jer en rigtig god dag!! Håber det bliver SÅ hyggeligt!!
kitty skriver: Jeg melder hverken fra eller til - for jeg kan jo desværre ikke, selvom jeg gerne var kørt for det! Men jeg vil ønske Jer en rigtig god dag!! Håber det bliver SÅ hyggeligt!!
Tusind tak søde!!!!
michella80 skriver: Tjek lige denne tråd inden klokken 8.00 for at se om der er nogen syge evt mig eller Carla. Det er vi IKKE altså, men bare for en SIKKERHEDS skyld. Her kan I også melde afbud hvis det er.
Godmorgen søde, Begge piger har nu prut mave og vi har kun sovet i 2 1/2 time i nat Jeg bliver hjemme idagville virkelig gerne afsted men vil ikke sidde i en bil så længe når de ikke kan holde noget i sig
Chatarina skriver: Godmorgen søde, Begge piger har nu prut mave og vi har kun sovet i 2 1/2 time i nat Jeg bliver hjemme idagville virkelig gerne afsted men vil ikke sidde i en bil så længe når de ikke kan holde noget i sig
Det er helt i orden. Sikke noget alle døjer med.... Rigtig god bedring til jer. Jeg håber vi ses en anden gang. Knus
Liva har stadig feber her til morgen... og har sovet nærmest uafbrudt fra kl. 11.30 igår til 9.30 idag Håber i får en hyggelig dag.
Øv, hvor synd med alle de sygdoms-afbud.
Men jeg håber stadig at I var nogle som mødtes, og at vi andre må høre og se lidt fra Jeres dag?!
JustAnotherName skriver: Øv, hvor synd med alle de sygdoms-afbud. Men jeg håber stadig at I var nogle som mødtes, og at vi andre må høre og se lidt fra Jeres dag?!
Og måske se billeder??
kitty skriver: Og måske se billeder??
(PS. eksamenslæsning = )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128