TIl alle der skal til FYN i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Barbamama

Tjek lige denne tråd inden klokken 8.00 for at se om der er nogen syge evt mig eller Carla. Det er vi IKKE altså, men bare for en SIKKERHEDS skyld. Her kan I også melde afbud hvis det er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

otlitrom

Jeg melder hverken fra eller til - for jeg kan jo desværre ikke, selvom jeg gerne var kørt for det!

Men jeg vil ønske Jer en rigtig god dag!! Håber det bliver SÅ hyggeligt!!

Anmeld

7. januar 2011

Barbamama

kitty skriver:

Jeg melder hverken fra eller til - for jeg kan jo desværre ikke, selvom jeg gerne var kørt for det!

Men jeg vil ønske Jer en rigtig god dag!! Håber det bliver SÅ hyggeligt!!

Tusind tak søde!!!!

Anmeld

8. januar 2011

ChatH

michella80 skriver:

Tjek lige denne tråd inden klokken 8.00 for at se om der er nogen syge evt mig eller Carla. Det er vi IKKE altså, men bare for en SIKKERHEDS skyld. Her kan I også melde afbud hvis det er.

Godmorgen søde, Begge piger har nu prut mave og vi har kun sovet i 2 1/2 time i nat Jeg bliver hjemme idagville virkelig gerne afsted men vil ikke sidde i en bil så længe når de ikke kan holde noget i sig

Anmeld

8. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Godmorgen søde, Begge piger har nu prut mave og vi har kun sovet i 2 1/2 time i nat Jeg bliver hjemme idagville virkelig gerne afsted men vil ikke sidde i en bil så længe når de ikke kan holde noget i sig

Ej mand!!! Sikke noget møg... Det er der godt nok mange som har døjet med!Hvad skulle i have med?

Anmeld

8. januar 2011

Barbamama

Chatarina skriver:

Det er helt i orden. Sikke noget alle døjer med.... Rigtig god bedring til jer. Jeg håber vi ses en anden gang. Knus

Anmeld

8. januar 2011

TbCp

Liva har stadig feber her til morgen... og har sovet nærmest uafbrudt fra kl. 11.30 igår til 9.30 idag

Håber i får en hyggelig dag.

Anmeld

8. januar 2011

JustAnotherName

Øv, hvor synd med alle de sygdoms-afbud.

Men jeg håber stadig at I var nogle som mødtes, og at vi andre må høre og se lidt fra Jeres dag?!   

Anmeld

8. januar 2011

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Øv, hvor synd med alle de sygdoms-afbud.

Men jeg håber stadig at I var nogle som mødtes, og at vi andre må høre og se lidt fra Jeres dag?!   

Og måske se billeder??

Anmeld

8. januar 2011

Ida.

kitty skriver:

Og måske se billeder??

(PS. eksamenslæsning = )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.