Korsbens smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

SHERO

Nu har jeg gået rundt i knap et halvt år med voldsomme smerter fra (hvad jeg troede var) halebenet, som så viste sig at være korsbenet, og alle de ledbånd omkring. Så ville egentlig bare høre herinde om der er andre der lider af det samme? er blevet henvist til en fysioterapeut og skal muligvis han akupunktur senere hen.

Da jeg var ved lægen fik jeg afvide at jeg kunne tage pinex for smerterne, men de hjælper nulognix, og gør så forbandet ondt at sidde den, hvilket er rigtig træls nu hvor jeg er startet på studie efter barsel.

Så er der nogen derinde der oplevet lign. og har fysioterapi hjulpet? gruer virkerlig for 7 år på skolebænken hvis jeg skal stå op under samtlige timer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

mariamiss6

Jeg har selvproblemer med korsben og bækken området... Og fysioterapi hjalp faktisk mig meget....

Nu er det sådan at når det bliver rettet på mig holder det ikke ret længe, 1 uge måske, og så skal det rettes igen, men jeg e rogså vinderskæv.....

jeg tror du bliver glad for fysioterapien....

Anmeld

9. januar 2011

SHERO

mariamiss6 skriver:

Jeg har selvproblemer med korsben og bækken området... Og fysioterapi hjalp faktisk mig meget....

Nu er det sådan at når det bliver rettet på mig holder det ikke ret længe, 1 uge måske, og så skal det rettes igen, men jeg e rogså vinderskæv.....

jeg tror du bliver glad for fysioterapien....

Det er godt at høre, håber de kan få det til at gå væk. Har aldrig haft problemer med det før, og det kom ud af den blå luft..

Anmeld

9. januar 2011

mariamiss6

Tullen85 skriver:

Det er godt at høre, håber de kan få det til at gå væk. Har aldrig haft problemer med det før, og det kom ud af den blå luft..

det kan sagtens være et slag, eller noget der måske er sket under fødslen....

Anmeld

9. januar 2011

SHERO

mariamiss6 skriver:

det kan sagtens være et slag, eller noget der måske er sket under fødslen....

Jah det mente min læge også, men har ikke væltet inden og fødte ved kejsersnit, så vildt underligt det bare er kommet.

Brækkede halebenet i 97' men lægen mente ikke det kunne være derfra....

Anmeld

9. januar 2011

mariamiss6

Tullen85 skriver:

Jah det mente min læge også, men har ikke væltet inden og fødte ved kejsersnit, så vildt underligt det bare er kommet.

Brækkede halebenet i 97' men lægen mente ikke det kunne være derfra....

Hmmmm....

Det kan så være baby bare har trykket på en masse, eller du i mange år har ligget eller siddet på en måde som nu pludselig belaster dit korsben....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.