Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lsh skriver:Hvor køber I tøj til jeres skønne unger henne?Kender I til nogle fede netbutikker som I vil dele med os andre, måske der dukker nogen op andre ikke kender ;)Jeg selv handler mest her:www.hm.comwww.pompdelux.dkwww.noah&victoria.dkwww.filabel.dkwww.migogmolly.dk - handler kun i butikken, da dem er her i byen ;)www.babyfryd.dkwww.prinsessebutikken.dkwww.idat.dkDet er de steder jeg kommer oftest på nettet; men jeg er også vild med at gå i butikker, så det gør jeg lige så gerne (L)(H) Luise
unikbaby skriver:Så tag et keg på min private hjemmeside.www.unikbabystrik.mono.dk
Jeg handler hos:
http://www.tankestrejf.dk/
de har også en butik i Brande
ellers www.styledelux.dk
Og ellers er jeg en rigtig lagersalgs shopper, så køber ikke så meget på nettet. Andet end når jeg finder de gode tilbud :-)
Lsh skriver: Hvor køber I tøj til jeres skønne unger henne?Kender I til nogle fede netbutikker som I vil dele med os andre, måske der dukker nogen op andre ikke kender Jeg selv handler mest her: www.hm.com www.pompdelux.dk www.noah&victoria.dk www.filabel.dk www.migogmolly.dk - handler kun i butikken, da dem er her i byen www.babyfryd.dk www.prinsessebutikken.dk www.idat.dkDet er de steder jeg kommer oftest på nettet; men jeg er også vild med at gå i butikker, så det gør jeg lige så gerne Luise
Hvor køber I tøj til jeres skønne unger henne?Kender I til nogle fede netbutikker som I vil dele med os andre, måske der dukker nogen op andre ikke kender Jeg selv handler mest her: www.hm.com www.pompdelux.dk www.noah&victoria.dk www.filabel.dk www.migogmolly.dk - handler kun i butikken, da dem er her i byen www.babyfryd.dk www.prinsessebutikken.dk www.idat.dkDet er de steder jeg kommer oftest på nettet; men jeg er også vild med at gå i butikker, så det gør jeg lige så gerne Luise
jeg køber i H&M, Name It, Bahne og Intersport
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128