supplerende dagpenge eller dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.893 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Ma'dikken

Hej Alle sammen

Er ny herinde men kan lidt læse at der er en masse som har en masse erfaringer med dagpenge

Jeg har så et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med  Jeg er uddannet (forhåbentlig) her i slut jan. Jeg har så været så heldig at blive gravid med termin slut juli.

Mit problem er bare at jeg nok ikke har store chancer for at blive ansat et sted når jeg allerede skal på barsel i juni. Ved godt jeg ikke har ligt til at oplyse det, men det kan allerede ses så kan ikke lyve om det  Jeg ender så nok på dagpenge indtil barsel.

Mit problem er bare jeg er ansat, fritidsjob, på en grillbar og tjener der måske 2000 om månenden. Er rigtig glad for mit job derude og vil gerne have noget at lave.

MEN MEN MEN kan det betale sig fo mig at være på supplerende dagpenge fremfor alm?? 

Sorry det blev vist lidt langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Amelia<3

Ma'dikken skriver:

Hej Alle sammen

Er ny herinde men kan lidt læse at der er en masse som har en masse erfaringer med dagpenge

Jeg har så et spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med  Jeg er uddannet (forhåbentlig) her i slut jan. Jeg har så været så heldig at blive gravid med termin slut juli.

Mit problem er bare at jeg nok ikke har store chancer for at blive ansat et sted når jeg allerede skal på barsel i juni. Ved godt jeg ikke har ligt til at oplyse det, men det kan allerede ses så kan ikke lyve om det  Jeg ender så nok på dagpenge indtil barsel.

Mit problem er bare jeg er ansat, fritidsjob, på en grillbar og tjener der måske 2000 om månenden. Er rigtig glad for mit job derude og vil gerne have noget at lave.

MEN MEN MEN kan det betale sig fo mig at være på supplerende dagpenge fremfor alm?? 

Sorry det blev vist lidt langt