Utroskabstest...!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

>>Carina<<

Hvor er det langt ude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Nemlig. Se mit indlæg om selv samme

Anmeld

7. januar 2011

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Nemlig. Se mit indlæg om selv samme

Jeps har set den..og tror også jeg kommenterede den

Anmeld

8. januar 2011

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Jeps har set den..og tror også jeg kommenterede den

Jepski

Anmeld

8. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977
MaybeMe skriver:

Jeg var inde og kigge på en af de der apperater der kan høre hjertelyd, og så faldt jeg over denne her:

http://testdig.dk/utroskabstest-29/

Det er en hjemmetester hvor man kan finde ud af om partneren er utro....

Helt seriøst! Hvor langt ud er vi kommet, når man har brug for sådan noget! Eller rettere sagt, hvorfor dælen blir sådan noget produceret?!?!

Er det kun mig der blev MEGET forbløffet, og synes at man går for langt nu....???

Hehe. Tror nu jeg er en anelse tungnem, men den kan da vist kun bruges til at se om en kvinde er utro. Der er jo en pæn stor chance for at der er sædrester i en mands underhyler

Anmeld

8. januar 2011

karina pigen

MaybeMe skriver:

Jeg var inde og kigge på en af de der apperater der kan høre hjertelyd, og så faldt jeg over denne her:

Helt seriøst! Hvor langt ud er vi kommet, når man har brug for sådan noget! Eller rettere sagt, hvorfor dælen blir sådan noget produceret?!?!

Er det kun mig der blev MEGET forbløffet, og synes at man går for langt nu....???

ja synes det er lidt vildt.. jeg hørte for noget tid siden og blev ret overrasket over det, at der faktisk er ret mange mænd der får lavet en fadertest i al hemmelighed for kæresten/konen og at tjekke om barnet nu er hans..  de køber testen sender den ind og ringer og får svaret.  og det bliver så saagt at ret mange mænd finder ud af at barnet faktisk ik er deres.. det synes jeg er endnu mere vildt...

og det er her i lille dk... puha

Anmeld

8. januar 2011

Camillee

MaybeMe skriver:

hvor vildt enlig! - den er simpelthen designet til at kunne spore sæd,  men kan man ikke "komme til" at teste sin egen sæd? 

men der må vel være nogen der køber dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.