Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anne G skriver: Nej hvor er den altså bare suoer flot
Nej hvor er den altså bare suoer flot
hehe jo tak.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Waaaauw den er jo super sej og flot...
Waaaauw den er jo super sej og flot...
Tusin tak skal du have majbritt
Glæder mig til at se din æste kage i næste weekend, når den første var så flot
MoarJ skriver: Hvor er den bare super flot... Det har du sq klaret rigtig godt...
Hvor er den bare super flot... Det har du sq klaret rigtig godt...
tusind tak for det
Dot D skriver: Jeg synes godt nok, den er flot og hullet gør den da bare mere "naturagtig", så
Jeg synes godt nok, den er flot og hullet gør den da bare mere "naturagtig", så
Jo tak.
Hehe, da det kunne der være noget om, hvis det bare var der lidt over det hele så, i stedet for kun det ene hul
LotteN skriver: Tusind tak, kan dog ikke måles med dine fantastiske kager
Tusind tak, kan dog ikke måles med dine fantastiske kager
tak for komplimenten! husk på det gamle ordsprog; øvelse gør mester og jeg synes du er rigtig godt på vej!
LotteN skriver: Tusin tak skal du have majbritt Glæder mig til at se din æste kage i næste weekend, når den første var så flot
Rolig nu havde kagekonen Dot med... denne gang er jeg alene
Den blev da rigtig god.... det gik da super godt med både finish skiltet og den siddende løber
LotteN skriver: Min mors mand fylder 59 år imorgen og eftersom det var længe siden jeg havde lavet en kage, synes jeg lige dette var en god anledning. Men havde jeg vidst det skulle tage mig hele dagen, ja så havde jeg nok ikke gjort det..puha..! Næste gang skal jeg have købt nogle udstikkere med blomster, det er godt nok noget flottere end dette... men her er resultatet
Min mors mand fylder 59 år imorgen og eftersom det var længe siden jeg havde lavet en kage, synes jeg lige dette var en god anledning. Men havde jeg vidst det skulle tage mig hele dagen, ja så havde jeg nok ikke gjort det..puha..! Næste gang skal jeg have købt nogle udstikkere med blomster, det er godt nok noget flottere end dette...
men her er resultatet
Den er super flot
Den er da super fin
Anasmor skriver: Den blev da rigtig god.... det gik da super godt med både finish skiltet og den siddende løber
Jo tak og tak for hjælpen med inspiratonssøgningen.Og så smagten den også ganske fint
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128