Skift af A-kasse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

SussieThyssen

Baagøe skriver:

Det er da betryggende at vide Jeg er nemlig lidt usikker netop fordi, jeg i forvejen er medlem af en rigtig god men dyr A-kasse

Held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

LotteN

SussieThyssen skriver:

Helt sikkert.
Jeg skiftede fra Danmarks Lærer Forbund til Det Faglige Hus..og jeg har ikke fortrudt et sekundt..dels er de billige og deres service er helt i top.

Kærligst
Sussie

det var ellers billigt - men ka nse jeg desværre ikke kan skifte til dem nu, da jeg kun har 1/2 år tilbage af min studietid - øvøv.
Men vil da huske dem, til når jeg er færdig og specielt når du kan sige god for dem også

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Held og lykke med det

Tak

Anmeld

7. januar 2011

SussieThyssen

LotteN skriver:

det var ellers billigt - men ka nse jeg desværre ikke kan skifte til dem nu, da jeg kun har 1/2 år tilbage af min studietid - øvøv.
Men vil da huske dem, til når jeg er færdig og specielt når du kan sige god for dem også

Det kan du tro jeg kan.
jeg fik endda min egen sagsbehandler i forbindelse med mit hofteskred, og hun kom troligt til alle møder her på Fyn (hun kom fra Jylland) og hjalp og støttede mig gennem hele sagen omrking min flex-ansøgning og hvad ved jeg.

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

Nej... Det tror jeg ikke. Men af en helt bestemt grund.

Jeg er snart færdig som sygeplejerske, og glæder mig til at få mit firkløver (sygepleje-nålen).. Den nål er et fagforeningsemblem.. Men for mig står den for min uddannelse, og jeg glæder mig til at bære den på min uniform..

Så derfor ville jeg ikke skifte.. Fordi jeg ville miste firkløveret..

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

kitty skriver:

Nej... Det tror jeg ikke. Men af en helt bestemt grund.

Jeg er snart færdig som sygeplejerske, og glæder mig til at få mit firkløver (sygepleje-nålen).. Den nål er et fagforeningsemblem.. Men for mig står den for min uddannelse, og jeg glæder mig til at bære den på min uniform..

Så derfor ville jeg ikke skifte.. Fordi jeg ville miste firkløveret..

Hi hi Så når du lige at blive færdig

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

Baagøe skriver:

Hi hi Så når du lige at blive færdig

Det håber vi. Jeg har termin den dag BA skal afleveres.. Så er der jo lige en eksamen... Men jeg giver ikke op uden at prøve!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.