Hvornår lære man at sige nej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. september 2008

unikbaby

Nu er det 2 uge jeg køre på overarbejde, Hvornår lære man at sige nej.

Hvad gør i på jeres arbejde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

twinboys

Har 48 timer i ugen, så jeg passer på med overarbejde...

Gider nemlig ikke have overarbejde...

Skal jeg så gør jeg, men kan jeg slippe så gør jeg det...

Forældrene passer ind efter mine åbningstider og det sørger jeg også at mine gæstebørns forældre gør...

Majbritt(H)

Anmeld

11. september 2008

Pia.

twinboys skriver:

Har 48 timer i ugen, så jeg passer på med overarbejde...

Gider nemlig ikke have overarbejde...

Skal jeg så gør jeg, men kan jeg slippe så gør jeg det...

Forældrene passer ind efter mine åbningstider og det sørger jeg også at mine gæstebørns forældre gør...

Majbritt(H)

hvor er du heldig søde... her er der desværre en del overarbejde for tiden... jeg åbner først klokken 7.00 men har en del gæstebørn der har brug for 6.30 - og den halve time betyder meget når man står alene med 3 børn om morgenen...
og så lukker jeg først klokken 17.00

uge 39 & 40 der hedder min arbejdstid 6.30-17.00 dog lige fredag til kvart i fire..

Knus Pia.

Anmeld

11. september 2008

Pia.

unikbaby skriver:

jeg har ikke så stort valg med mit job som dagplejer da åbningstiden følger børnene og det derfor godt kan ende om med lidt længre dage end normalt... plus jeg i forvejen har en arbejdsuge på 48 timer...

Du må lære at sige fra, så du ikke køre dig selv ned på det..

Knus Pia.

Anmeld

11. september 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

unikbaby skriver:

jeg har ikke så stort valg med mit job som dagplejer da åbningstiden følger børnene og det derfor godt kan ende om med lidt længre dage end normalt... plus jeg i forvejen har en arbejdsuge på 48 timer...

Knus Pia.

Men også mange fordele...:) ellers var der vel heller ingen der ville vælge et sådan job..(L)
Knus..

Anmeld

11. september 2008

Honningblomst

Og ang. det at sige nej, så er det ikke svært for mig...jeg har noget der er vigtigere end alt andet derhjemme...og derfor arbejder jeg kun lige det jeg kan og skal.
Når jeg er færdig er det maks. 20 timer om ugen og jeg glæder mig...(L)
Knus...

Anmeld

11. september 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

unikbaby skriver:

Knus Pia.

Men også mange fordele...:) ellers var der vel heller ingen der ville vælge et sådan job..(L)
Knus..

ja nemlig... ellers valgte man det jo ikke... er rigtig glad for mit job som dagplejer, men når telefonen ringer 5.30 med besked om gæstebørn så er jeg IKKE glad... det er så hårdt at køre med gæstebørn, så det er et kæmpe minus ved jobbet...

Men ellers er der mange gode plusser.

(H)

Anmeld

11. september 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

PiaR skriver:

unikbaby skriver:

Knus Pia.

Knus..

ja nemlig... ellers valgte man det jo ikke... er rigtig glad for mit job som dagplejer, men når telefonen ringer 5.30 med besked om gæstebørn så er jeg IKKE glad... det er så hårdt at køre med gæstebørn, så det er et kæmpe minus ved jobbet...

Men ellers er der mange gode plusser.

(H)

ja, jeg må indrømme jeg ikke forstår I kan, vil, gider og orker....men hatten af for jer der gør det og ikke mindst jer med hjertet på rette sted...tak for det...(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.