Kom lige i tanke om...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

TbCp

Jeg ved ikke lige hvorfor jeg kom til at tænke på det.... men må altså lige dele det...

Min lillesøster havde (synes jeg) en dejlig humor...

F.eks. hvis man sagde et eller andet i sjov til hende, for at drille lidt, og så sluttede af med "ajjj det' gas... du kan ta' det".... så var hendes svar "nææ.... jeg er jøde"...

Ja okay, man skulle måske have været der... men kom bare lige i tanke om det.... og Carsten er ikke hjemme, så måtte jeg jo lige dele det med nogle andre...

Neeeevermind.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

AnneBJ

Nej! Jeg synes også det er sjovt! Hun lyder til at have været en dejlig person, og det er rart når man kommer i tanke om sådan nogle ting og kan mindes alle de gode tider!

Anmeld

7. januar 2011

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Jeg ved ikke lige hvorfor jeg kom til at tænke på det.... men må altså lige dele det...

Min lillesøster havde (synes jeg) en dejlig humor...

F.eks. hvis man sagde et eller andet i sjov til hende, for at drille lidt, og så sluttede af med "ajjj det' gas... du kan ta' det".... så var hendes svar "nææ.... jeg er jøde"...

Ja okay, man skulle måske have været der... men kom bare lige i tanke om det.... og Carsten er ikke hjemme, så måtte jeg jo lige dele det med nogle andre...

Neeeevermind.....

jeg sider her og smiler til hvad du skriver, hun lyder til at have været en meget dejlig person og med gode humor. 

Anmeld

7. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Ha ha ha! Det er sgu god humor!Hvordan står det til med Liva?

Anmeld

7. januar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Ha ha ha! Det er sgu god humor!Hvordan står det til med Liva?

Hun har over 39 nu og har også kastet op

Hun er bare så skidt, hader når hun er syg

Anmeld

7. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Hun har over 39 nu og har også kastet op

Hun er bare så skidt, hader når hun er syg

Åh altså! Det er skide synd!Jeg håber da det er en hurtig omgang... Øv! Så kommer i ikke imorgen?

Anmeld

7. januar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Åh altså! Det er skide synd!Jeg håber da det er en hurtig omgang... Øv! Så kommer i ikke imorgen?

Nej desværre

Jeg tror ikke på hun er frisk imorgen, og hvis hun alligevel skulle være feberfri så tror jeg hun bare skal have en rolig dag hjemme.

Rigtig ærgeligt

Anmeld

7. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Nej desværre

Jeg tror ikke på hun er frisk imorgen, og hvis hun alligevel skulle være feberfri så tror jeg hun bare skal have en rolig dag hjemme.

Rigtig ærgeligt

Ja, det lyder meget rigtigt! Hvor er det træls som Liva har været ramt på det sidste! Sol og sommer sir jeg bare!!!

Anmeld

7. januar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

Ja, det lyder meget rigtigt! Hvor er det træls som Liva har været ramt på det sidste! Sol og sommer sir jeg bare!!!

Ja tak det vil vi gerne snart have!

Men det var det samme da hun startede dagpleje, det første 1/2 år var hun syg hver 2. uge....

Anmeld

7. januar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Nej desværre

Rigtig ærgeligt

Hvor er det synd!!!! GOd bedring med hende og vi ses bare en anden gang Tina. Knus til dig!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.