Jeg har endelig fået arbejde

Jeg havde et barselsvikariat fra 08-09 med da jeg stoppede der gik der ca 2 uger før jeg fandt ud af at jeg var gravid. Jeg fandt ik noget nyt job og jo mere gravid jeg blev jo sværere var det at få job. Jeg endte med at gå på barsel på dagpenge. Min barsel sluttede så i september i år men jeg fandt stadig intet job. I oktober meldte jeg mig så hos et vikarbureau og fik vikarjob med det samme men kun som løs i nogle uger af gangen. Der var en på arbejdspladsen som sagde op og jeg ville rigtig gerne ha stillingen og de ville rigtig gerne ha mig. MEN... Vikarbureat krævede 20000+moms fra stedet hvis de ansatte mig inden jeg jeg havde været der i 12 uger

så de måtte gi jobbet til en anden

Jeg kom så langt i min dagpengeperiode at jeg blev sendt på jobsøgningskursus

Var så så heldig at blive sendt til stedet/arbejdet igen idag og i næste uge med. Og idag tilbyder de mig så et vikariat på 8-9 mdr fordi en der var ansat som barselsvikar har sagt op. De ska stadig betale vikarbureaet nogle penge men ik 20000 fordi jeg har været der 8 uger. Mærkelige regler. Men chefen sagde til mig at han ville gerne betale for en god medarbejder. Jubiii blev så glad

Jeg måtte altså bare dele det herinde

Tak til jer der læste med

Jubiiiii jeg har fået arbejde
Anmeld