Fødselsdag på Mac D???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

Fines mor

Mette. skriver:

Jeg har arbejdet på McD og har også holdt børnefødselsdage mens jeg arbejde der..

Det fungere sådan at man betaler 50 kr., pr. barn - også får de en happy meal + islagkage også selvfølgelig rundvisning i restauranten for den pris. Ligeledes vil der i nogle timer være en værtinde som leger og snakker med børnene.. Så altså, hvis de ikke har lavet det om, skal du regne med 50 kr., pr barn. 

Det lyder jo fint tak :-) VI skal på Mac imorgen, så vil jeg lige spørge dem. Min datter vil gerne derned, og de er kun 10 i klassen, så det er jo nemt. Næste år bliver de slået sammen med nabo skolen, så bliver de jo ALT for mange til sådan en tur :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Mette.

Fines mor skriver:

Det lyder jo fint tak :-) VI skal på Mac imorgen, så vil jeg lige spørge dem. Min datter vil gerne derned, og de er kun 10 i klassen, så det er jo nemt. Næste år bliver de slået sammen med nabo skolen, så bliver de jo ALT for mange til sådan en tur :-)

Ja, så er det da med at komme afsted mens i kan. Jeg ved hvertfald at de børn jeg var værtinde for elskede det, så det er klart pengene værd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.