Hej derude..
Jeg oplevede noget sjovt i dag.. ja det kan nemt være det kun er mig der kan se det sjove/pudsige i det.. hehe.. men her får i da lige dagens "oplevelse"..
Da jeg var barn hørte jeg "venter på far", da min daværende stedmor havde en af deres cd'er.. På denne cd her var der en sang der hed "handyman". Til jer der ikke kender den, synger de at de vil ha en handyman, en der kan sætte huset i stand, gå i grønne gummistøvler, osv osv.. meget sjovt.. Men sidst i sangen siges der så: så pige, gift dig med en handyman, han er trofast i kærlighed og værktøjskassen følger med..
Det sjove er så at jeg for første gang i 15 år idag har hørt sangen og kommer til at tænke på at min mand faktisk er handyman, han sætter ting i stand, laver nyt køkken i vores kolonihave hus, elsker mig ubetinget, er meget trofast og så har endda også et par grønne gummistøvler.. Og sidst men ikke mindst, værktøjskassen fyldte med... 
Synes det var ret sjovt at det faktisk er endt på den måde, nu hvor jeg hørte den cd så meget da jeg var barn.. 
Har i andre oplevet nogle sjove og pudsige ting med jeres mænd? fx siges der jo at man het ubevidst vil være tiltrukket af mænd (hvis man er kvinde) der har egenskaber som ens far også har, eller på andre måder ligner faren (nok ikke udseendet).. Dertil kan det siges at da jeg mødte min mand var han lastbilchauffør, og det har min far været i 26 år... hihi
Kom frisk med sjove åbenbaringer eller hvad man kan kalde det..
Kram fra Gry - der skal ud ogg kigge på hundehvalp imorgen med familien.. 
Anmeld