kan babyer godt rode??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. september 2008

eliasogmor

har et lille spørgsmål.. en basse på snart 8 mdr.. kan han godt rode bevidst..mener ved hangodt at tingene faktisk burde blive oppe i kurvene.. han vælter kurvene og 80 % af alle gangene er det ikke fordi han gider lege med det...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

Skovurt

Hmm... altså jeg tror ikke han forstår at det burde blive deroppe, og at det er at rode, når han vælter det hele ud igen; Men jeg tror han er bevidst om det han gør - men for ham er det jo leg at gøre det; også selvom han ikke gider lege med legetøjet når først det er væltet ud :D

- men nej, jeg kan ikke underbygge det med nogen teori - i hvert fald ikke lige på stående fod :D

Anmeld

11. september 2008

eliasogmor

har også overvejet at gå i kælderen for at finde freud og høre hva han har at sige...

Anmeld

11. september 2008

twinboys

Thi hi han nyder nok lyden af legetøjet der vælter ud...

Han har fundet ud af hvis han tager kurven og vælter den ja så får han en lyd...

Bevidst er han ikke for hvor skulle han vide at det skulle blive i kurven...

Majbritt(H)

Anmeld

11. september 2008

unikbaby

Jeg nægter nu at tro på at han ved at han kan "drille mor" ved at rode.
Når han vælter kurven, så larmer det, og det er sikkert sjovt.
Han kunne sikkert få glæde af en skål og en ske, så det larmer lidt.:D

Anmeld

11. september 2008

Honningblomst

At udforske verden og sig selv...rod er noget vi voksne finder på og sætter standarden for og den er jo ikke engang ens fra hjem til hjem.

Jeg tænker tit på den der med indre kaos ydre orden...så jo flere børn, jo mere indre ro skal man finde...for at kunne leve og slappe af samtidig..;)

Og så har i jo også en leg..:) han hælder ud og du rydder op...og det er jo en fantastisk leg og noget I er sammen om...du kunne sikkert gøre det omvendt med ham også.:)

Anmeld

11. september 2008

eliasogmor

har prøvet det der med at gøre det omvendt ...han kigger på underligt på mig..." mor..hallo ...hva har du egentlig gang i " der kommer snart et billede af hand rod...

Anmeld

11. september 2008

eliasogmor

11. september 2008

Honningblomst

Hvor ser det skønt ud og bare vent, det bliver værre med alderen...;)

Anmeld

11. september 2008

eliasogmor

hmm så må han få en støvsuger i julegave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.