fredag aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Maja88

så sidder man her en fredag aften og er gravid.

og har bare helt vildt meget lyst til at dele en flaske rødvin med manden. Kan helt tude over jeg ikke kan dette. så tænkte jeg at, jeg jo bare kunne drikke børnechampagne, men mandens arbejde har ikke mere

men iiih hvad kan man så hygge sig med en fredag aften??? Nogen forslag???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

NessaXenia

herhjemme dufter der i hele huset af wok ret og vi skal bare hygge med god mad, og saftevand, kl 20 er der x-factor og slikskålen er på bordet ved x-factor tid og sodavanden er på køl der skal bare sofa hygges  med sterin lys og mørke og varmetæpper i pyjamasen og jeg syntes det er rart ikke at drikke rødvin, man er jo gravid,  

Anmeld

7. januar 2011

DK

Maaasser af kager og slik!

Ejj, der fåes faktisk noget udemærket alkoholfri champagne, der smager "rigtig nok". (altså måske ikke som en flaske til 500 kr. men altså...) Jeg drak den med stor fornøjelse til en pige-julefrokost i december! (jeg købte min i et Løvbjerg supermarked)

Ellers kan man også få alkoholfri vin (hvidvinen er KLART bedst). Der kan dog være op til 0.5% alkohol i, så det skal du bare være klar over inden du hælder indenbords!

Du må bare ned i Bilka eller andre supermarkeder med et velassorteret vin-marked og kigge efter det alkohol-fri! Der er mere end man lige tror!

Anmeld

7. januar 2011

Maja88

DK skriver:

Maaasser af kager og slik!

Ejj, der fåes faktisk noget udemærket alkoholfri champagne, der smager "rigtig nok". (altså måske ikke som en flaske til 500 kr. men altså...) Jeg drak den med stor fornøjelse til en pige-julefrokost i december! (jeg købte min i et Løvbjerg supermarked)

Ellers kan man også få alkoholfri vin (hvidvinen er KLART bedst). Der kan dog være op til 0.5% alkohol i, så det skal du bare være klar over inden du hælder indenbords!

Du må bare ned i Bilka eller andre supermarkeder med et velassorteret vin-marked og kigge efter det alkohol-fri! Der er mere end man lige tror!

jamen her skal vi også have wok og lysene er tændt op...

bordet er fint pyntet.- alt er bare klar, men ja. mangler jo bare den der rødvin eller noget.

har prøvet de alkoholfrie vine og det var absolut bare slet slet ikke mig.

men til nytår gik jeg amok i børnechampagne med æblesmag men det ja.. er åbenbart ikke lige til at støve op.

Anmeld

7. januar 2011

LRJ

Min JM rådede altså mig til at slappe af med rødvin engang imellem så tror altså ikk det skader at du tager et glas eller to idag bare du ikk gør det til en vane, at det er noget du SKAL have hver dag

Anmeld

7. januar 2011

Maja88

Lone H. skriver:

Min JM rådede altså mig til at slappe af med rødvin engang imellem så tror altså ikk det skader at du tager et glas eller to idag bare du ikk gør det til en vane, at det er noget du SKAL have hver dag

hehe er slet ikke noget jeg skal have HVER dag.

jeg drak et kvart glas til jul og er du gal jeg følte mig fuld hehe...så egentlig hvis det var ville jeg helst drikke et glas asti. men det har vi desværre ikke

Anmeld

7. januar 2011

Tulle28

Maja88 skriver:

så sidder man her en fredag aften og er gravid.

og har bare helt vildt meget lyst til at dele en flaske rødvin med manden. Kan helt tude over jeg ikke kan dette. så tænkte jeg at, jeg jo bare kunne drikke børnechampagne, men mandens arbejde har ikke mere

men iiih hvad kan man så hygge sig med en fredag aften??? Nogen forslag???

Iiihhh hør nu, du kan godt drikke et lille glas vin med god samvittighed, så længe du ikke gør det hver og hveranden dag og ikke drikker hele (eller den halve) flaske.

Nyd din fredag aften med kæresten og snup et lille glas vin!

Tulle

Anmeld

7. januar 2011

Maria-s

Jeg spurgte min læge her lige inden jul da jeg skulle på noget pinicillin hvordan han lige så på det der med alkohol, for jeg havde bare glææææædet mig til at jeg juleaften skulle nyde et glas rødvin. Og som han sagde; jeg plejer at sige at så længe man ikke drikker hver dag og ikke drikker sig fuld, så skader et lille glas vin en gang imellem under graviditeten ikke.

Så hvis du virkelig har lyst til et glas vin så synes jeg I skal åbne en flaske og så drik du da et lille glas For mig betyder det også rigtig meget bare det at sidde og dufte til vinen. Mit glas Nytårsaften (for jeg tog et glas BÅDE juleaften OG Nytårsaften) varede fra forret til langt efter hovedretten, sad bare og nippede ganske lidt og nød duften og de smækre dråber Jeg er sikker på at når vi er så langt henne som vi jo er, så betyder det altså ikke det mindste for den lille bebs

Anmeld

7. januar 2011

Maja88

Maria-s skriver:

Jeg spurgte min læge her lige inden jul da jeg skulle på noget pinicillin hvordan han lige så på det der med alkohol, for jeg havde bare glææææædet mig til at jeg juleaften skulle nyde et glas rødvin. Og som han sagde; jeg plejer at sige at så længe man ikke drikker hver dag og ikke drikker sig fuld, så skader et lille glas vin en gang imellem under graviditeten ikke.

Så hvis du virkelig har lyst til et glas vin så synes jeg I skal åbne en flaske og så drik du da et lille glas For mig betyder det også rigtig meget bare det at sidde og dufte til vinen. Mit glas Nytårsaften (for jeg tog et glas BÅDE juleaften OG Nytårsaften) varede fra forret til langt efter hovedretten, sad bare og nippede ganske lidt og nød duften og de smækre dråber Jeg er sikker på at når vi er så langt henne som vi jo er, så betyder det altså ikke det mindste for den lille bebs

jamen fik også et kvart glas til jul og et glas asti til nytår, men er nok bare fordi jeg har lidt dårlig samvittighed over det er en hverdag.. og ikke nogen speciel lejlighed.

ja jeg ved det lyder mærkeligt men ja

Anmeld

7. januar 2011

Maria-s

Maja88 skriver:

jamen fik også et kvart glas til jul og et glas asti til nytår, men er nok bare fordi jeg har lidt dårlig samvittighed over det er en hverdag.. og ikke nogen speciel lejlighed.

ja jeg ved det lyder mærkeligt men ja

Hverdagen er da slut, nu er det weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.