hjemmelavet grød til baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.819 visninger
24 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Camillee

Haaii.
Elias er ved at startet op på grød( og NAN2) nu her da han overhovet ikke gider sin flaske mere, ( har har taget næsten 300 gram på, på en mdr) han er kun 4 månder og født 6 uger for tidligt så synes enlig han har lidt for travlt .

men ville gene lave hans grød selv. kan bare ikke rigtig finde nogle opskrifter på grød til en 4 mdrs baby? eller ved jeg bare ikke hvor jeg skal lede?

God Weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Isabella_mor

Camillee skriver:

Haaii.
Elias er ved at startet op på grød( og NAN2) nu her da han overhovet ikke gider sin flaske mere, ( har har taget næsten 300 gram på, på en mdr) han er kun 4 månder og født 6 uger for tidligt så synes enlig han har lidt for travlt .

men ville gene lave hans grød selv. kan bare ikke rigtig finde nogle opskrifter på grød til en 4 mdrs baby? eller ved jeg bare ikke hvor jeg skal lede?

God Weekend

ring til din sundhedsplejerske.

min venninde bestilte en bog med mad til baby igennem længere tid med en dvd og det til.. det er sundhedsstyrrelsen der har lavet den...  den skulle være rigtig god..

Anmeld

7. januar 2011

spj

Sundhedsstyrelsen har lavet en bog med opskrifter. Jeg synes den er rigtig god. Du kan købe den på apoteket. Tror vidst nok også man kan finde den på deres hjemmeside. Tror den hedder sst.dk
Der er også rigtig mange gode opskrifter på mad til hele familien.

Anmeld

7. januar 2011

Camillee

spj skriver:

Sundhedsstyrelsen har lavet en bog med opskrifter. Jeg synes den er rigtig god. Du kan købe den på apoteket. Tror vidst nok også man kan finde den på deres hjemmeside. Tror den hedder sst.dk

Tusinde tak (: -den går jeg på jagt efter

Anmeld

7. januar 2011

linemus

spj skriver:

Her er den i pdf-format. Jeg har brugt den rigtig meget.

http://www.sst.dk/publ/Publ2010/CFF/Boern/MadSpaed boernSmaaboern2010.pdf

Anmeld

7. januar 2011

spj

linemus skriver:

Hvor er du god ;-) jeg bruger den også rigtig meget. Synes det er en vildt god bog. Da jeg fik min pige i april sagde sundhedplejersken, at jeg ville få den når min datter blev 6 måneder. Da hun så blev 6 måneder var den blevet sparet væk :-(

Anmeld

7. januar 2011

afrobabies

Camillee skriver:

Haaii.

God Weekend

Hirsegrød og majsgrød er en mulighed, og du kan putte noget banan eller andet frugt i

Anmeld

7. januar 2011

Camillee

linemus skriver:

wihu (:
tak, så er der bare at gå i gang (:

Anmeld

7. januar 2011

bullerbassen

Her brugte jeg også den bog man kan købe fra sundhedsplejersken

Den er fin - startede med majsgrød med evt frugt mos i

God fornøjelse

Anmeld

7. januar 2011

mth1987

victoria2008 skriver:

Hirsegrød og majsgrød er en mulighed, og du kan putte noget banan eller andet frugt i

Nu vil jeg ikke hænges op på det men har hørt noget med hirsegrød og allergi. Selvfølgelig er der forskel på alle om hvad man er allergisk overfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.