højskole..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

tioyv

overvejer rigtig meget og tage på højskole.

er der nogen af jer der har været det og har det været det værd?? hvad er jeres erfaringer og hvad for en højskole har i været på?

kram bettina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

otlitrom

Jeg har været på højskole og jeg ELSKEDE det! Men jeg var på højskole på en lidt anderledes måde. Vi var 30 danskere der sammen tog til New Zealand, med det der hedder Dansk Studie Center..

http://www.danskstudiecenter.dk/Turen-kort-fortalt.409.aspx

En uforglemmelig oplevelse, som jeg ville gøre igen, uden at blinke - hvis altså ikke lige jeg havde bjørnen og en baby på vej

Anmeld

7. januar 2011

tioyv

kitty skriver:

Jeg har været på højskole og jeg ELSKEDE det! Men jeg var på højskole på en lidt anderledes måde. Vi var 30 danskere der sammen tog til New Zealand, med det der hedder Dansk Studie Center..

http://www.danskstudiecenter.dk/Turen-kort-fortalt.409.aspx

En uforglemmelig oplevelse, som jeg ville gøre igen, uden at blinke - hvis altså ikke lige jeg havde bjørnen og en baby på vej

lyder fantastisk

nej så det ikk lige så nemt 

men men nu er jeg lige blevet alene igen så har hverken mand eller børn, og syns ligesom at hvis jeg skal gøre det så skal det være nu

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

Jeg kan kun sige: Gør det! Jeg er sikker på du ikke vil fortryde det!!

Anmeld

7. januar 2011

tioyv

kitty skriver:

Jeg kan kun sige: Gør det! Jeg er sikker på du ikke vil fortryde det!!

nej det tror jeg heller ikk jeg vil

Anmeld

7. januar 2011

oo

jeg havde kun råd til en uges højskole, men det var virkelig ...ja...en af de allervigtigste uger i hele mit liv!! så jeg kan KUN sige GO FOR IT!! jeg var på Ærø Højskole på skrivekursus ved Bente Clod

Anmeld

7. januar 2011

tioyv

Tjuhl skriver:

jeg havde kun råd til en uges højskole, men det var virkelig ...ja...en af de allervigtigste uger i hele mit liv!! så jeg kan KUN sige GO FOR IT!! jeg var på Ærø Højskole på skrivekursus ved Bente Clod

blir også mere og mere hug på ideen, har fundet en i greenå som jeg gerne vil på, og det er et 6ugers kursus,

jeg skal bare lige ha min mester med på ideen 

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

tioyv skriver:

blir også mere og mere hug på ideen, har fundet en i greenå som jeg gerne vil på, og det er et 6ugers kursus,

jeg skal bare lige ha min mester med på ideen 

Jeg bliver nysgerrig. HVad tilbyder de på den hæjskole? Er der en form for linje? Litteratur, maleri, dans, musik?

Jeg vil gerne afsted igen, når baby er blevet til barn. Bare en uge en sommer.. Men det må jeg drømme om lidt endnu

Anmeld

7. januar 2011

tioyv

kitty skriver:

Jeg bliver nysgerrig. HVad tilbyder de på den hæjskole? Er der en form for linje? Litteratur, maleri, dans, musik?

Jeg vil gerne afsted igen, når baby er blevet til barn. Bare en uge en sommer.. Men det må jeg drømme om lidt endnu

det er en væksthøjskole, der er gennemgående fag som meditation, psykologi, selvudvikling, energiarbejde og sådan noget i den stil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.