hej jeg har lige haft det fantastisk med min eks i 2 dage og han overnattede så i nat hos mig. det var dejligt at være sammen med ham og han var meget med at han gerne ville ses med mig inden jeg tog hjem til mine forældre for weekenden. da det sgu være en hemmelighed at vi ser hinanden har jeg holdt det tys tys til min familie, vi blev så afslørt her til morgen da min bror pludselig kom.
da jeg kom hjem til mine forældre, tænkte jeg at jeg ville smutte på netdate og ændre nogle ting på den, det var ham der var så ivrig i at vi skulle prøve igen og nu opdager jeg så at dagen før vi mødtes blev han venner med 3 piger fra nettet og har siddet stort set hele dagen på netdate idag indtil videre... jeg ved godt at man ikek skal slette alt bare fordi man har haft to dates med sin eks og arbejder på at det kan blive mere, men ved bare ikke om han virkelig vil have mig fordi han har følelser for mig og sådan og så er jeg så nervøs for om han har knaldet en masse andre piger i den tid vi ikke var sammen... samt snakker han også med en masse piger på fb.
jeg vil så gerne give ham en chance for at bevise sig, men syntes ikke det er nemt, da han snakker med så mange piger, så sidder jeg bare og føler at jeg bare er hende han har gjort gravid og det er det og nu prøver han at komme ind i varmen...
nogen som har prøvet noget af det jeg skriver om og kan give nogle råd, er virkelig forelsket i ham og vil bare ikke blive såret igen
hilsen anne
Anmeld