Vores ene kat er forsvundet :( nogen der har prøvet at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

SiLiMiMa

Hej.

Som overskriften siger, er vores dejlige røde hankat (kastreret) Buster forsvundet

Vi så ham sidst for 3-4 dage siden.....

Er der nogen der har prøvet at en kat forsvinder og så kommer igen?

Vi har før mistet en kat på den måde - den kom aldrig igen

Jeg kan ikke lade være med at spekulere på alt muligt forfærdeligt, der kan være sket med den..... uvisheden er det værste....

Vi bor på landet og den er aldrig gået særlig langt bort...

heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Alexandra

jeg har prøvet at vores kat løb væk. Han havde heller ikke været langt væk før, men lige pludselig fik han åbenbart lyst til at opleve verden. Han kom hjem igen, var meget sulten men ellers helt fin. Krydser fingre for at Buster snart kommer hjem igen.

Anmeld

7. januar 2011

Noneother

Har du øretusset ham?

I øvrigt så har hankatte en øget tendens til at løbe væk (i flere måneder) fordi det ligger i deres gener, at de skal ud og "strejfe".
De kommer som regel tilbage, når de er færdige.

Dette gælder dog bedst hos fertile hankatte, men det er så ikke alle der lige fatter at de har fået kappet klunkerne

min prøver stadig at parre alt, på trods af at han altså mangler udstyret.

Anmeld

7. januar 2011

RiUL

Kan han ikke være lukket inde et sted? Har I ingen naboer, der har garage/lader/skur osv? 

Min mor har en meget nysgerrig kat, der nogle gange forsvinder noget tid, og så kommer han tilbage. Og er ikke kold (selvom det er hundekoldt udenfor) i pelsen

Håber at I finder missebassen snart 

Anmeld

7. januar 2011

Lolli

Det er meget normalt at katte forsvinder nogle dage en gang imellem. Også selvom de er kastreret. Her når det er så koldt kan de godt finde på at gå ind i kældre, udhuse o.lign. og folk holder jo dørene lukkede. Derfor kan han godt være lukket inde et sted, så jeg ville nok lave nogle løbesedler eller lignende hvor i ber folk om at tjekke deres udhuse m.m. Vi har haft en kat der var væk i næsten 3 uger og den kom hjem og teede sig som om intet var hændt.

Hvis der går lang tid før den kommer hjem og den er meget mager skal i ikke lige fodre den med fløde og fedt dåsemad, da katte kan blive ret syge hvis de pludselig får meget mad efter at have sultet noget tid. Bare lige lidt bonusinfo.

Håber i får jeres kat igen.

Anmeld

7. januar 2011

SaraLM

Ja det har jeg prøvet, men jeg har desværre også prøvet at de ikke kom hjem igen...

for at den bare et ude og opleve en masse, evt er blevet tilbudt lidt mad et sted og synes det er super i en periode og vender hjem igen!

Anmeld

7. januar 2011

SiLiMiMa

hejsa igen

tak for ALLE de søde svar!

tænk engang, jeg har lige fundet ham!!!!

Han stod udenfor vores bagdør og spiste af en tallerken med rester jeg havde stillet derud til de andre 2........ NØJ jeg blev glad!!!!

Så dejlige røde Buster er hjemme i god behold!

Heise

Anmeld

7. januar 2011

Noneother

Heise skriver:

hejsa igen

tak for ALLE de søde svar!

tænk engang, jeg har lige fundet ham!!!!

Han stod udenfor vores bagdør og spiste af en tallerken med rester jeg havde stillet derud til de andre 2........ NØJ jeg blev glad!!!!

Så dejlige røde Buster er hjemme i god behold!

Heise

Åårrh hvor dejligt at han er kommet hjem igen. -De er jo en del af familien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.