Skønhedsprodukter uden al den kemi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Magsen

Bavianis skriver:

Det kender jeg ikke - link?

https://www.baby.dk/debat/79445pi1/diverse/bestille--makeup-haarprodukter-hudpleje-neglelak-parfume-slankeprodukter-o-a-ogsaa-egnet-til-gravid.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Magsen

Frk.S skriver:

Ja, jeg vil også rigtig gerne dufte godt efter badet.

Men jeg vil da bare ikke risikere at skade det lille pus i maven.

Så må jeg bare nøjes med at dufte rent!

Nej det jo det ..

jeg var også rigtig seriøs når det kom til det.. bare ikke liiige det med shampoen hehe ..

Anmeld

10. januar 2011

Lou87

Frk.S skriver:

Hejsa.

Nu læste jeg lige lidt om kemi i skønhedsprodukter, og fik et link til "kemiknuseren" hvor jeg kunne taste stoffer ind og se hvad der ikke er så godt.

Og jeg blev rent faktisk ret skræmt af hvor meget lort derer bare i min shampoo og balsam.

Hvad bruger i af shampoo, balsam, creme osv? Har i fundet noget godt uden alt det skadelige lort i?

Jeg vil jo ikke skade det lille spir - men jeg vil da selvfølgelig heller ikke være FOR hys.

Hvad gør i?

Synes det er godt du tager dig selv i ikk og blive for hys
Nogen er simpelthen forfærdelige sys jeg.. !!

Jeg skiftede ikke særlig meget ud, brugte samme shampoo osv..
Skar dog ned på min sminke og brugte kun en anelse dagcreme, solskinspudder og mascara.

Men kan klart anbefale at hvis du kender en LR forhandler og købe ting gennem der, det er blandt andet aloe vera de sælger og de har shampoo osv osv.. samt deres sminke er meget rent og uden alt det der gejl.. min mor er forhandler så har brugt det meget.

Og bruger også deres lækre babyserie nu!!

Anmeld

17. januar 2011

maikenmh

Jeg bruger Stuhr family, derma, änglamark og neutral - af cremer, shampoo og sæbe.

Bruger intet med æsteriske olier el andet i, da jeg har en meget sart hud og kan slå ud af det.

Af makeup bruger jeg cinique og helst nilens jord.

Jeg er stoppet med at bruge make-up i hverdagen, kun lidt mascara til at åbne mine øjne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.