Uro til puslebordet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.735 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

ulleby

Halløj Ladies

Jeg søger som overskriften siger en uro til over pusle puden - den må gerne være retro. Med hæklet/strikket dyr, legetøj mv. i den.

Nogen bud på hvor jeg kan finde sådan en henne?

God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Nadia&Daniel

Sebra laver de fedeste ting og sager

Kan bl.a. købes i Kære Børn

Anmeld

7. januar 2011

Isabella_mor

Nadia&Daniel skriver:

skulle selv skrive det samme...

----

jeg laver selv vores, jeg fandt nogle barbapapafigurer i fætter BR i går som jeg hænger i nogle snore og på nogle pinde.. den bliver smadder fin..

du kunne jo også lave din egen med strikkede eller hæklede figurer som du evt finder rundt omkring.. eller får en besteforældre der kan strikke eller hækle til at lave en masse figurer til dig...

Anmeld

7. januar 2011

ulleby

Nadia&Daniel skriver:

Mange tak - der hjemmeside er lidt dum - man skal bladre i kataloget og kan ikke se priserne. Men hvis de har det i ønskebørn må vi en tur forbi der ude

Anmeld

7. januar 2011

ulleby

isabellamor skriver:

----

jeg laver selv vores, jeg fandt nogle barbapapafigurer i fætter BR i går som jeg hænger i nogle snore og på nogle pinde.. den bliver smadder fin..

du kunne jo også lave din egen med strikkede eller hæklede figurer som du evt finder rundt omkring.. eller får en besteforældre der kan strikke eller hækle til at lave en masse figurer til dig...

Det lyder da som en super ide Må se om jeg kan være kreativ.

Anmeld

7. januar 2011

sarahb

ulleby skriver:

Mange tak - der hjemmeside er lidt dum - man skal bladre i kataloget og kan ikke se priserne. Men hvis de har det i ønskebørn må vi en tur forbi der ude

eller google, sebra uro og tryk på billeder

Anmeld

7. januar 2011

CA

Du kan jo hækle eller strikke en selv ellers er der den dyre løsning - at købe den Jeg forelskede mig i en hæklet i babysam. Men har i forvejen, så det blev ikke denne gang 

Anmeld

7. januar 2011

lotte32

Da mine unger var små havde jeg sådan et rundt hængende tørrestativ, med klemmer i (IKEA har dem til ca. 30kr)

Og så hængte jeg forskellige ting i klemmerne fordelen var at man så kunne skifte tingene ud 

Lotte

PRESSA Hængende tørrestativ med 16 klemmer forskellige farver Diameter: 40 cm Højde: 26 cm

PRESSA Hængende tørrestativ med 16 klemmer forskellige farver Diameter: 40 cm Højde: 26 cm

Anmeld

7. januar 2011

Charlotte Wberg

isabellamor skriver:

----

Jepper, sin egen unikke uro

Jeg er ikke gået igang, men har købt heste m. lyd som skal hænges op i pinde... Det var nøgleringe til en 5´er stk. kan det blive billiger

Anmeld

7. januar 2011

ulleby

Carina87 skriver:

Du kan jo hækle eller strikke en selv ellers er der den dyre løsning - at købe den Jeg forelskede mig i en hæklet i babysam. Men har i forvejen, så det blev ikke denne gang 

Den evne besider jeg desværre ikke - så må nok ud i at købe dem enkeltvis og så selv lave den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.