Ny her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.411 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Nimbus1984

Hej alle.

Jeg er ny her og måske lidt tidligt ude.

Min kæreste og jeg blev enige om i går at vi vil prøve og lave en af de hersens babyer til august.

Jeg er 26 år, han 30 og smaskforelsket!

Nu er jeg jo så mega skruk og kan selvfølgelig ikke vente med at undersøge en masse ting. Så første skridt er at melde mig ind her, da jeg har hørt godt om denne side.

Glæder mig til at følge jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Miia90

velkommen til

held og lykke med projkt baby. vi er igang med IVF

Mia

Anmeld

7. januar 2011

tioyv

velkommen til

og held og lykke med projekt baby

kram

Anmeld

7. januar 2011

Stald

Nimbus1984 skriver:

Hej alle.

Min kæreste og jeg blev enige om i går at vi vil prøve og lave en af de hersens babyer til august.

Nu er jeg jo så mega skruk og kan selvfølgelig ikke vente med at undersøge en masse ting. Så første skridt er at melde mig ind her, da jeg har hørt godt om denne side.

velkommen til Baby.dk

Held og lykke med projekt baby  fingre for jer, men vi kommer jo nok til at skrives ved her på baby.dk..

Anmeld

7. januar 2011

Frøken J.

Nimbus1984 skriver:

Hej alle.

Velkommen til og held og lykke! Man bliver hurtigt afhængig

Anmeld

7. januar 2011

Trine89

Hej og velkommen

Håber du kommer til at finde dig rigtig godt tilpas her på siden.. 

men kan få rigtig mange godr råd og alt muligt her på siden.. både om at prøve at blive gravid, graviditet, børn og jah også ALT muligt andet.. der er altid en eller anden der ved noget om det  

men endnu en gang velkommen til

Trine - uge 8+0

Anmeld

7. januar 2011

Ka+Ma=Be

Så vil jeg da også sige velkommen til! Du er ikke den eneste der er tidligt ude Tror vi er rigtig mange her der meldte os ind bare ved tanken om at skulle have barn! hehe.

Håber du bliver glad for at være her.

Anmeld

7. januar 2011

Gittemor09

jeg følger lige trop og ønsker dig også velkommen til...

Håber du falder godt til, men det er jeg nu ikke i tvivl om da det er nogle dejlige damer herinde, der altid er klar med et godt råd

og held og lykke med projekt baby.. og man kan aldrig være for tidligt ude med noget som helst

Anmeld

7. januar 2011

Nimbus1984

Miia90 skriver:

velkommen til

held og lykke med projkt baby. vi er igang med IVF

Mia

Tak. IVf, det lyder som en hård omgang i har været igennem så. Min veninde skal i gang med hormoner her sidst på måneden, da det er tre år siden hun blev gravid og desværre mistede. Siden har hun ikke været gravid og mandens sæd er fin. I øvrigt også samme mand hun blev gravid med for tre år siden. hvor lang tid har det taget for jer og nå hertil?

Anmeld

7. januar 2011

Mira0911

Velkommen til Baby.dk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.