Hvad har Jeres guldklump på i barnevognen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Nadia&Daniel

Lad os sige at I skal ned og handle i Netto (ligger omkring 15 min. i gåafstand - 2 stop med bussen, hvilke ikke kan betale sig.) Hvad har Jeres guldklupm på under dynen???

Det er fordi jeg plejer at give Laura en mellemting mellem flyverdragt og fleecdragt på. Er nu i tvivl om det er for varmt under en dyne. Billedet er af dragten.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Lad os sige at I skal ned og handle i Netto (ligger omkring 15 min. i gåafstand - 2 stop med bussen, hvilke ikke kan betale sig.) Hvad har Jeres guldklupm på under dynen???

Det er fordi jeg plejer at give Laura en mellemting mellem flyverdragt og fleecdragt på. Er nu i tvivl om det er for varmt under en dyne. Billedet er af dragten.

Madeleine har altid den lille hello kitty fleece jakke på, futter, handsker og så en hue. Jeg har nemlig også ca 15 min ned i byen. er der meget koldt hiver jeg også et tæppe over dynen.

Hun er en varm baby, så det er længe fint til hende. Brugte kun flyverdragten een gang i snestormen, men det var ikke nødvendigt, og piv irriterende at købe en når hun ikke bruger hende

Anmeld

7. januar 2011

Nadia&Daniel

Tina&Martin skriver:

Madeleine har altid den lille hello kitty fleece jakke på, futter, handsker og så en hue. Jeg har nemlig også ca 15 min ned i byen. er der meget koldt hiver jeg også et tæppe over dynen.

Hun er en varm baby, så det er længe fint til hende. Brugte kun flyverdragten een gang i snestormen, men det var ikke nødvendigt, og piv irriterende at købe en når hun ikke bruger hende

Tak for svar Laura er nemlig også en varm pige. Har faktisk sådan Hallo Kitty trøje. Er det futter og hansker i uld?? har jeg nemlig købt, men ikke brugt til hende endnu. Har også et tæppe med i pusletasken.

Anmeld

7. januar 2011

NinaNymannMadsen

hvis det for at gå ned og handle så under dynen har hun bare en lækker stræk/fleece jakke på og en hue og enten tykke strømper eller sko.
men hvis det for at være ude længere har hun sin flyverdragt hue og halsedisse på under dynen.

Anmeld

7. januar 2011

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Tak for svar Laura er nemlig også en varm pige. Har faktisk sådan Hallo Kitty trøje. Er det futter og hansker i uld?? har jeg nemlig købt, men ikke brugt til hende endnu. Har også et tæppe med i pusletasken.

det er hello kitty strikhandsker fra HM og futterne er vist også HM.. sådan nogle.. ja svært at forklare så du får lige billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Nadia&Daniel skriver:

Laura sover i Voksipose og hun har kun en fleecejakke på uden på hendes almindelige tøj

Hvis temperaturen er 0+, så er jeg ret sikker på, at det er varmt nok med din datters tøj... 

Anmeld

7. januar 2011

Nadia&Daniel

1000 tak for Jeres svar - så er jeg lidt mere tryg ved det

Anmeld

7. januar 2011

Nadia&Daniel

Tina&Martin skriver:

det er hello kitty strikhandsker fra HM og futterne er vist også HM.. sådan nogle.. ja svært at forklare så du får lige billeder

Hvor er hun smuk

Anmeld

7. januar 2011

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Hvor er hun smuk

Mange tak  er din lille Laura også!!!

Anmeld

7. januar 2011

Nadia&Daniel

Tina&Martin skriver:

Mange tak  er din lille Laura også!!!

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.