er gået over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

anjaditte

Igår fandt jeg ud af at jeg er gået 8 uger over tiden. Og jeg har ret mange blandet følelser og kan ikke finde ud af noget. Jeg tog dog en test og den var negativ....

Så er der ventetid hos lægen, og ja jeg ved ikke om jeg skal være glad eller ked af.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Faith

Jamen tror du ikke bare der er kludder i din cyklus? Ellers ville g testen jo være bragende positiv når du siger du er gået 8 uger over tid.

Anmeld

7. januar 2011

anjaditte

Det kan da være...har bare været meget stress i flere uger, så kan det være at det er derfor...

Anmeld

7. januar 2011

Faith

anjaditte skriver:

Det kan da være...har bare været meget stress i flere uger, så kan det være at det er derfor...

Ja det kan det sagtens. Det kender jeg i hvert fald fra mig selv.

Anmeld

7. januar 2011

anjaditte

nu har jeg fået en tid hos min læge på tirsdag, så må vi se...

Anmeld

7. januar 2011

pussepige

anjaditte skriver:

Igår fandt jeg ud af at jeg er gået 8 uger over tiden. Og jeg har ret mange blandet følelser og kan ikke finde ud af noget. Jeg tog dog en test og den var negativ....

Så er der ventetid hos lægen, og ja jeg ved ikke om jeg skal være glad eller ked af.....

Hold da op 8 uger over tid det er da også længe... Mon ikke det er pga stress og sådan..

Anmeld

7. januar 2011

Laulund87

Hold da op, du må lige opdatere når du ved mere søde!

Anmeld

7. januar 2011

afrobabies

anjaditte skriver:

Det kan meget nemt være pga. stress... Jeg har også prøvet det. Og jeg kaldte det bare at den sprang over en cyklus

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

anjaditte skriver:

Jeg tror ikke, du er gravid, når du tester negativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.