Majobitten skriver:
Hej
Lændesmerte kan jeg ikke rigtig snakke med om i øjeblikket, men gud de kan være generende.
Svimmelheden, åhh ja..
Den sidste uge har jeg nærmest været svimmel konstant, pånær når jeg sad eller hvilede. Har haft pletter for øjne og få gange tænkt, at det måtte være nu jeg skulle besvimme.. Det er endnu ikke sket, og tak for det.
Tilgengæld har jeg ikke været dårlig i den forbindelse, altså kvalme. Har du oplevet det?
Er det fordi ens krop arbejder og skal vænnes til nye ting?
Skal dog siges at jeg kun lige er 5 dage over testdag, og venter på at teste i morgen
. Har ikke turde tage testen endnu, for et negativt resultat.
Mange gange tillykke med din spire og jeg håber, du får det bedre
Nej hvor spændende. Krydser fingre for 2 streger!! 
Ja jeg har kastet op i forbindelse med svimmelheden. Hvis jeg ikke kommer ned og sidde når det sortner for øjnene så kommer det sku op. Hvis jeg ikke kaster op, så har jeg efterfølgende virkelig meget kvalme virkelig længe.
Men jeg har det sådan ved hver eneste menstration normalt, så jeg har efterhånden lært det at kende, men synes det var rigeligt en gang om måneden, men nu har jeg det hver 3.-4. dag.
Svimmelheden kommer mest når jeg er stresset, har det varmt, eller hvis min lænd begynder at gøre meget ondt og jeg ikke kan få mine tanker andre steder hen
Det er ligesom om jo mere jeg tænker på at det gør ondt, og jeg skal besvime og kaste op, jo værre bliver det bare