Hvor mange penge bruger I på tøj og ting til jeres barn/børn om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2008

MorCamilla

Vi bruger ikke så meget, så jeg har stemt mellem 200 og 500 kr, men nogle måneder bruger vi mere og nogle mindre, det er meget forskelliget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2008

Balderson

Hej

Jeg har stemt mellem 500 og 1000 kr., men er helt klart oppe på de 1000 kr.

Min søn er kun 5 uger, men hold op hvor har jeg allerede brugt mange penge på tøj...

Vi har også fået en masse, men jeg kan altid finde noget :D

Jeg elsker mærkerne Danefæ og Småfolk, så køber gerne flere str., så han har noget at vokse i :)

Anmeld

11. september 2008

Louise mortil4

vi bruger vel mellem 1200 og 2000 på ungerne om måneden, nogle mdr mere og andre mindre, vi har jo lige købt flyverdragter, sko, huer og det til til vinter så der røg da en del mere.

Anmeld

11. september 2008

Hudi

Hejsa!
Jeg har svaret over 2000, men det er altså til begge tøser...
Hilsen Heidi :$ der nok har et lille overforbrug når det drejer sig om ungerne.

Anmeld

11. september 2008

Pia

Mellem 200 -500 kr med mindre det er de måneder hun skal have nye sko, flyverdragt osv..Så er det nok mellem 1000 og 1500 kr , men så heller ikke mere..

Men gider heller ikke bare købe ting fordi jeg lige syntes de er smarte og se på.
Vi er genneralt ikke de store impulskøber her hjemme.
Vi tænker meget over hvordan vi bruger vores peneg..
Og det er absolut ikke fordi vores økonomi e vildt stramt eller noget.
Men alt koster nu om dage og alt stiger..
Og jeg har ikke behov for at vi eller vores datter får nye ting hver måned..

Mvh Pia.

Anmeld

11. september 2008

Monique

Vi bruger mellem 500 - 1000 kr om mdr.

Anmeld

11. september 2008

louise skov

Det er meget forskelligt,jeg køber lidt tøj engang imellem,men det er faktis ikke nødvendigt,da Emma har fået tøj fra 2 af hendes kusiner,men syntes nu også jeg gerne vil købe lidt..
Har også en skøn Bedstemor som køber tøj til hende i ny og næ:))
Så jeg har sagt 200-500 kr

Anmeld

13. september 2008

MajaLivaSofie

Jeg køber hvis de mangler. eller hvis jeg ser noget som de bare skal have. aner ikk hvor meget det er.. men det ikk så meget. de får heller ikk hver eneste månede.

Anmeld

13. september 2008

Christinahr

hmm... nu har jeg tænkt lidt, men har seriøst ingen ide om hvad jeg bruger. I gennemsnit er vi ihvertfald over 1000 vil mit gær være

Anmeld

13. september 2008

Anne

Herhjemme er udgiften til Rasmus' tøjforbrug, legetøj og sådan sneget sig pænt op over 2000 pr md. Han er enebarn, og det kan jeg sagtens mærke. Skabet bugner af tøj, men jeg synes bare det er fedt at have meget at vælge imellem, og i perioder som nu skal det hele være Hummel og i andre perioder er det andet, der står på ønskesedlen :) Han er kommet i den alder, hvor de spiller meget Yu-Gi-Oh kort i skole og sfo. Det er bare nogle dyre kort, og han skal jo ikke være den, der ikke har de nye og seje :) KH Anne - der godt kan se hendes barn er forkælet. Men stadig er han ret skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.