hjælp ( drømmepose )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.759 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

MarleneH

hejsa har lige brug for jeres hjælp

jeg har købt mig en drømmepose, den plade der er i hvornår tager man den ud ?

knus Marlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

DK

Er det ligesom en voksi-pose? For så tager du vel pladen ud, når barnet ikke længere skal bæres deri, altså når lift-funktionen ikke længere er nødvendig? Eller hvis barnet skal sidde med den på i klapvognen?

Anmeld

7. januar 2011

Fru'Rugaard

er det drømmeposen fra føtex?

Rikke - mor til maja på 9 mdr.

Anmeld

7. januar 2011

Isabella_mor

hvis du bruger drømmeposen istedet for lift i barnevognen er det smart at beholde pladen i..

men hvis du bare skal bruge den som sovepose (som jeg vil gøre med min sleebee, hvor jeg ligger posen ned i liften) så kan pladen ikke være i den lift jeg har hverfald så har jeg bare taget den ud... det gør jo ikke noget...

men med tiden så behøver man ikke bruge pladen i lang tid... det er lidt op til de behov man skal have dækket..  

Anmeld

7. januar 2011

MarleneH

DK skriver:

Er det ligesom en voksi-pose? For så tager du vel pladen ud, når barnet ikke længere skal bæres deri, altså når lift-funktionen ikke længere er nødvendig? Eller hvis barnet skal sidde med den på i klapvognen?

ja det er ligesom en voksi ...var bare ikke sikker på om man måtte bære dem i den uden pladen i må hellere beholde den i så, da vi bor på 2. sal så er det lidt nemmere at løfte hende i den , når man har varer osv med

tusind tak for svar

Anmeld

7. januar 2011

MarleneH

Fru'Rugaard skriver:

er det drømmeposen fra føtex?

Rikke - mor til maja på 9 mdr.

ja det er så.. og den er købt brugt så der var ingen brugsforvirring med men har fundet ud af det..

knus Marlene

Anmeld

7. januar 2011

MarleneH

isabellamor skriver:

hvis du bruger drømmeposen istedet for lift i barnevognen er det smart at beholde pladen i..

men hvis du bare skal bruge den som sovepose (som jeg vil gøre med min sleebee, hvor jeg ligger posen ned i liften) så kan pladen ikke være i den lift jeg har hverfald så har jeg bare taget den ud... det gør jo ikke noget...

men med tiden så behøver man ikke bruge pladen i lang tid... det er lidt op til de behov man skal have dækket..  

så blev jeg det klogere

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.