Alle de fremmelige NS unger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

oo

det går simeplthen ikke! Søren er ved at gå helt ned over at følge med i alle de fremmelige NS unger!

Den anden dag skriver Karo, at Ida har gået sine første skridt. Søren blir helt bleg og siger "vi sir at Sol gik da hun var 3 uger, ikk???"

Igår læser han så med, at Lina kan genkende bogstavet A og da jeg siger, at vi må være ligeså opmærksomme og sørge for at hænge en alfabet plakat op på Sol værelse, svarer han "OG en plakat med det periodiske system!!!!!"

TØSER! Jeres tøser gir min mand STRESS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

lion

Tjuhl skriver:

det går simeplthen ikke! Søren er ved at gå helt ned over at følge med i alle de fremmelige NS unger!

Den anden dag skriver Karo, at Ida har gået sine første skridt. Søren blir helt bleg og siger "vi sir at Sol gik da hun var 3 uger, ikk???"

Igår læser han så med, at Lina kan genkende bogstavet A og da jeg siger, at vi må være ligeså opmærksomme og sørge for at hænge en alfabet plakat op på Sol værelse, svarer han "OG en plakat med det periodiske system!!!!!"

hehe . Hvor er din mand bare skøn.

Men jeg kan godt forstå ham, Ida har taget sit første skridt og Julius som er ældre end hende ca 1 mdr, virker ikke til at ville gå endnu

Anmeld

7. januar 2011

Rosa

Han er fabelagtig, den mand !!!! 

Anmeld

7. januar 2011

Karo

Hvor en han dog bare sød. En rigtig omsorgsfuld far der kun vil sin datter det bedste.

Børn har det med at prioritere. Mine børn har begge prioriteret det at kravle og gå meget højt. Tilgændgæld var Marcus frygtelig længe om at lærer at tale. Når jeg høre børn på samme alder som ham taler de meget bedre end han gør. De fleste børn kan ikke begge ting lige godt og er alså hurtigere til noget, men de er længere tid om andet. Nu skal man også huske at Ida er barn nummer 2. Normalt siger man at barn nummer 2 er hurtigere end barn nummer 1, da de ser op til den ældste. Og med en storebror der gik da han var 10 måneder så gælder det om at have de hurtige sko på.

Men jeg er sikker på at Sol helt sikkert nok skal lærer det hele i sit helt eget tempo, præcis som vores børn gør det

Anmeld

7. januar 2011

ChatH

Tjuhl skriver:

Fnis vi kan da blive ved at remse op. mine tøser var renlig i en alder af 2 år og 3md. ca så sol er jo nok renlig nu

Anmeld

7. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

men det er sandt, man kan ikke lade være med at sammenligne.... hi hi...

Nikoline tæller til ti.... men hun gider altså ikke det der potte noget endnu....

Anmeld

7. januar 2011

TbCp

Hihihihihi...

Men så må du da hilse ham og sige at Liva INGEN bogstaver kan og stadig KUN kan farverne sort, lille og orange!!!

Er dog ret sikker på at Sol bliver et lille fremmeligt barn, hvad andet kan hun blive med de forældre hun har?!?!

Anmeld

7. januar 2011

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

Hahahaha

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

Jeg elsker at fysikeren kommer ind med det periodiske system. Der var ikke noget jeg hadede mere end de timer. Jeg regner med at Sol holder forelæsning for lillebjørn, når måneformørkelsen finder sted i september, 2015.. Der kan hun sikkert forklare en ting eller to

Og så fniser jeg lidt.. For det kan godt være han har høje tanker om Sol. Men han spiser selv det som katten har slæbt ind

Anmeld

7. januar 2011

oo

kitty skriver:

Jeg elsker at fysikeren kommer ind med det periodiske system. Der var ikke noget jeg hadede mere end de timer. Jeg regner med at Sol holder forelæsning for lillebjørn, når måneformørkelsen finder sted i september, 2015.. Der kan hun sikkert forklare en ting eller to

Og så fniser jeg lidt.. For det kan godt være han har høje tanker om Sol. Men han spiser selv det som katten har slæbt ind

HAHA! ja! han er en meget underlig blandig af høj og lavkultur, den mand...som jeg siger er han Holger Bech Nielsen og Jack Black i een og samme person

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.