Invitation til fødselsdag på sms

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.611 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Karo

Hej Piger

Jeg har fået en invitation til en 3 års fødselsdag på sms og er i tvivl om hvor mange vi er inviteret ?

Selve smsen starter med hej og alle vores navne. Herefter bliver der spurgt om vi er kommet godt ind i det nye år. Så skriver hun: tænkte om i har lyst til at kigge over til c´s fødselsdag på søndag kl....Der kommer en del børn og mødre.

Og så skiver hun knus og hende og datterens navn (ikke mandens med). Og så er det vi bliver itvivl. Er det mig og børnene der er inviteret eller er min mand også ?

Jeg kunne jo ringe og spørge, men vil bare føle mig så frygtelig dum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

L.J.L

Karo skriver:

Hej Piger

Jeg har fået en invitation til en 3 års fødselsdag på sms og er i tvivl om hvor mange vi er inviteret ?

Selve smsen starter med hej og alle vores navne. Herefter bliver der spurgt om vi er kommet godt ind i det nye år. Så skriver hun: tænkte om i har lyst til at kigge over til c´s fødselsdag på søndag kl....Der kommer en del børn og mødre.

Og så skiver hun knus og hende og datterens navn (ikke mandens med). Og så er det vi bliver itvivl. Er det mig og børnene der er inviteret eller er min mand også ?

Jeg kunne jo ringe og spørge, men vil bare føle mig så frygtelig dum

jeg ville bare sende en sms tilbage og spørge om din bedre halvdel også måtte komme med

Anmeld

7. januar 2011

ekzunz

Jeg ville da bare skrive "Tusind tak for invitationen, vi glæder os allesammen til at komme"

Hvis din mands navn også stod i sms'en, så er han også inviteret.....

Anmeld

7. januar 2011

tinasmor

Znuzke skriver:

Jeg ville da bare skrive "Tusind tak for invitationen, vi glæder os allesammen til at komme"

Enig,

Anmeld

7. januar 2011

Karo

Znuzke skriver:

Ja, det er han sikkert.

Det var mere fordi der stod at der også kom flere børn og mødre.

Har allerede svaret at vi kommer, for selvfølgelig vil vi det

Anmeld

7. januar 2011

Cris

Du kan bare spørgen igen med en sms, hvis man sender en sms til folk, så kan man regne med, at de svarer med mange spørgsmål... Og du har ikke spugrt om vores mening, det ved jeg godt, men jeg bliver nød til at sige, at det er så kedelig at sende en sms! Jeg ville enten ringe eller mødes personlig eller sende et lille kort for at invitere folk, jeg ville aldrig sende en kedelig sms...

Anmeld

7. januar 2011

Karo

Cris skriver:

Du kan bare spørgen igen med en sms, hvis man sender en sms til folk, så kan man regne med, at de svarer med mange spørgsmål... Og du har ikke spugrt om vores mening, det ved jeg godt, men jeg bliver nød til at sige, at det er så kedelig at sende en sms! Jeg ville enten ringe eller mødes personlig eller sende et lille kort for at invitere folk, jeg ville aldrig sende en kedelig sms...

Jeg syndes også selv det er lidt kedeligt med smsér. Men dette er et par fra gården hvor vores søn af og til leger med deres datter, så vi kende ikke hinanden så godt. Så jeg tror det er derfor vi fik en sms

Anmeld

7. januar 2011

Fru'Rugaard

Jeg ville bare skrive tilbage "er det kun for børn og mødre?"

Anmeld

7. januar 2011

Cris

Karo skriver:

Jeg syndes også selv det er lidt kedeligt med smsér. Men dette er et par fra gården hvor vores søn af og til leger med deres datter, så vi kende ikke hinanden så godt. Så jeg tror det er derfor vi fik en sms

Jeg ville måske prøve at finde dig og snakke med dig eller helt ærlig ringe i stedet for sms. Men sådan er mennesker forskellige. Hun har helt sikker ikke ment at sende noget kedeligt, de har måske ikke tænkt så meget på det. Det er måske mig der kan godt lide at være lidt klassisk og gammeldags en gang i mellem

Anmeld

7. januar 2011

Dansker i England

Cris skriver:

Jeg må indrømme, at jeg altid inviterer folk til diverse ting over sms. Kan overhovedet ikke se det kedelige i det, og det er vel ikke anderledes end hvis jeg havde sendt en email? (Ville ikke sende et kort, da jeg kun bruger snail mail, når jeg absolut bliver nødt til det)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.