gravid? Selvom jeg har spiral? :/
Jeg fik sat en spiral i for 4-5 måneder siden. Har haft 2 regelmæssige menstruationer efterfølgende. Nu er der gået lang tid siden den sidste gang, har selvfølgelig ikke skrevet op hvornår jg havde det. Men længe er der gået. Men de sidtse 2-3 uger har jeg plet blødt. I starten troede jeg at min menstruation var på vej, men intet er kommet endnu. Plet bløder stadig, samt brunlig udflåd
Har også haft lidt ondt/murren i den ene side af mit underliv.
Så ringede jeg til lægen idag, og han spurgte så om jeg var gravid? Øh, nej sagde jeg bare, uden at tænke videre over spørgsmålet. Så nu har jeg fået recept på nogle piller mod infiktion.
Men nu sidder jeg her, og bliver helt i tvivl? For ku jeg være gravid? Den tanke har slet ikke gået forbi mig før han spurgte. For jeg har jo spiral 
Jeg kan bare ikke lige arbejde med tanken om at være gravid, fødte for 8 måneder siden, og skal videre uddanne mig til sommer. Så hvis det viste jeg var gravid, ville jeg sku gå over min grænse og få det fjernet! Er jeg bare så meget mdstander af! 
Men vi kan bare ikke få et barn så hurtigt igen. Håber inderligt det bare er en infiktion, og at det er en af jer der kæmper så hårdt for at blive gravide, der bliver det. <3
Jeg tillader mig at være anonym da jeg ved der er folk jeg kender der læser med, og vil ikke ha noget frem i lyset, hvis der intet er
Anmeld