Drikker For meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Stald

Min søn han drikker Vand/mælk/Saftevand/Kakao og Juice..

Han kommer og ber om noget og drikke så får det han det, men efter 5 minutter kommer han igen og spørger om mere og sådan er det hele tiden, han spiser gerne frokost og lidt morgen mad og ikke noget aftensmad jo kun hvis jeg siger du får kun noget og drkke  hvis du spiser også tager han en mundfuld og vil kun drikke..

ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her indlæg og ved ikke om han drikker for meget osv?

Nogle der evt har nogle fif til at han ikke drikker så meget..

Det skal lige siges hvis jeg ikke giver ham noget bare siger nej bliver han ked af det også går han sev ud til køleskabet og tager det ud han nu vil ha også kommer ind med også sådan bliver vi ved hele tiden indtil han får noget også starter vi bare forfra bagefter??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har i perioder slet ikke haft drikkevarer på bordet før vi havde spist, så børnene ikke drak sig mæt - måske det var et forsøg værd

Her går især Lina også i køleskabet og vil havde mælk/saftevand når vi kommer hjem fra vs/bh. Vi tilbyder hende vand og hun kan nogen gang blive så hys, at hun ligger på gulvet. Men når hun finder ud af, at hun ikke kan snører sin mor vil hun alligvel godt have vand

Anmeld

7. januar 2011

Kvindemin

Kan godt forstå han gerne vil drikke, hvis han for tilbudt kakao og juice.
Jeg syntes bare i kort og kontant skal sige at der skal spises før man for noget at drikke. Hvis han hele eftermiddagen går og drikker, er det jo klart han ikke er sultet til aften

Anmeld

7. januar 2011

afrobabies

Nókkvadis skriver:

Han kommer og ber om noget og drikke så får det han det, men efter 5 minutter kommer han igen og spørger om mere og sådan er det hele tiden, han spiser gerne frokost og lidt morgen mad og ikke noget aftensmad jo kun hvis jeg siger du får kun noget og drkke  hvis du spiser også tager han en mundfuld og vil kun drikke..

ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her indlæg og ved ikke om han drikker for meget osv?

Det skal lige siges hvis jeg ikke giver ham noget bare siger nej bliver han ked af det også går han sev ud til køleskabet og tager det ud han nu vil ha også kommer ind med også sådan bliver vi ved hele tiden indtil han får noget også starter vi bare forfra bagefter??

Hvis man har sukkersyge, så føler man tørst hele tiden, har du snakket med lægen omkring det at han drikker hele tiden? Og ja, juice, kakao, sodavand og saftevand, det er noget du helt skal stoppe med at give ham. Du skal kun give vand hvis han skal have noget at drikke udenfor måltiderne. Så kan du give mælk til måltiderne.

Anmeld

7. januar 2011

Stald

Chritinap skriver:

Kan godt forstå han gerne vil drikke, hvis han for tilbudt kakao og juice.
Jeg syntes bare i kort og kontant skal sige at der skal spises før man for noget at drikke. Hvis han hele eftermiddagen går og drikker, er det jo klart han ikke er sultet til aften

Han får så kun vand herhjemme og mælk om morgenen det andet er til andre særligheder..

Anmeld

7. januar 2011

Stald

victoria2008 skriver:

Hvis man har sukkersyge, så føler man tørst hele tiden, har du snakket med lægen omkring det at han drikker hele tiden? Og ja, juice, kakao, sodavand og saftevand, det er noget du helt skal stoppe med at give ham. Du skal kun give vand hvis han skal have noget at drikke udenfor måltiderne. Så kan du give mælk til måltiderne.

Tilbyder ham også kun vand uden for måltiderne og efter måltid får han evt en kop mælk el. saft..

Han kan ikke lide sodavand så det kommer slet ikke ind her

Han har ikke sukkersyge min x-svigermor er diabetes sygeplejeske så hun har testet ham netop fordi han vil drikke så meget

Anmeld

7. januar 2011

afrobabies

Nókkvadis skriver:

Tilbyder ham også kun vand uden for måltiderne og efter måltid får han evt en kop mælk el. saft..

Han kan ikke lide sodavand så det kommer slet ikke ind her

Han har ikke sukkersyge min x-svigermor er diabetes sygeplejeske så hun har testet ham netop fordi han vil drikke så meget

Ok, det er godt at høre... Hvis han vil have saft, så skal du huske at købe light saft, så han ikke får for meget sukker

Anmeld

7. januar 2011

Stald

Køber Isis eller hvad det hedder..

Gider ikke light køber bare uden sukker

min x-svigermor ved hvor alt sådan noget købes  henne

Anmeld

7. januar 2011

Corn

victoria2008 skriver:

Ok, det er godt at høre... Hvis han vil have saft, så skal du huske at købe light saft, så han ikke får for meget sukker

Heller sukker end sødemidler, hvis du spørger mig...

Sukker kender man langtidsvirkninger af, det gør man ikke på mange sødemidler...

Anmeld

7. januar 2011

slettet_7530

Nókkvadis skriver:

Her i huset findes der ikke juice saft eller kakomælk (ONDE mor jeg ved det)  til måltiderne er der 1 glas mælk og vand for resten.

Den store drikker ikke mælk så det giver sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.