min 2. kage til juleaften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.821 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

signe.

Lyse købe bunde, hindbærmousse og favoritten = tobleronecreme!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

BabyMus

Ihh hvor er den fiin. En rigtig julekage. (:

Anmeld

7. januar 2011

signe.

BabyMus skriver:

Ihh hvor er den fiin. En rigtig julekage. (:

tusind tak

Anmeld

7. januar 2011

birgitte

God baghjul he he! den er da sød og ikke mindst rigtig julet. hvad er det du har fornden ved kanten mousse eller smørcreme?

Anmeld

7. januar 2011

signe.

birgitte skriver:

God baghjul he he! den er da sød og ikke mindst rigtig julet. hvad er det du har fornden ved kanten mousse eller smørcreme?

det er hindbærmousse Skjuler den grimme kant så godt

Anmeld

7. januar 2011

birgitte

det er hindbærmousse Skjuler den grimme kant så godt

ge kan da se på billedet at den slet  ikke  er grim!  så tænker bare at du jo også kan skære et fint langt bånd i mmf/fondant og sætte på forneden.det vil nemt skjule de små folder der er.

hinbærmoussen har jo bedst af at være forseglet inden i kagen og så smelter den vel os dit fine overtræk en smule.

Anmeld

7. januar 2011

signe.

birgitte skriver:

ge kan da se på billedet at den slet  ikke  er grim!  så tænker bare at du jo også kan skære et fint langt bånd i mmf/fondant og sætte på forneden.det vil nemt skjule de små folder der er.

hinbærmoussen har jo bedst af at være forseglet inden i kagen og så smelter den vel os dit fine overtræk en smule.

Ja det var nok smartere at gøre sådan nej den smeltede egentlig ikk

Anmeld

7. januar 2011

signe.

birgitte skriver:

du må meget gerne komme med gode råd til hvad jeg kan gøre bedre skal lave en FC Barcelona til min nervøs 5 års fødselsdag - dog først i sep , så kan nå at øve mig lidt og kan jo se du er prof

Anmeld

7. januar 2011

birgitte

Mor-til-Hasse skriver:

du må meget gerne komme med gode råd til hvad jeg kan gøre bedre skal lave en FC Barcelona til min nervøs 5 års fødselsdag - dog først i sep , så kan nå at øve mig lidt og kan jo se du er prof

ej hvor er det skægt skal lave en fc barca kage til på søndag til en af vores rigtig gode venner! og du skal bare spørge løs så hjælper jeg hvis jeg kan.

Anmeld

7. januar 2011

signe.

birgitte skriver:

ej hvor er det skægt skal lave en fc barca kage til på søndag til en af vores rigtig gode venner! og du skal bare spørge løs så hjælper jeg hvis jeg kan.

ej klunne du så ikke tænke dig at sende billede + fremgamgsmåde når du færdig? min storebror var helt vild med min julekage og bestilte straks en til hans søn... og han er VILD med barca den lille dejlige dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.