Syg::: nej nej nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

th

Du synes jeg bare ikke jeg kan mere, er gravid i uge 15, og har tabt 7 kilo siden jeg blev gravid. Fik så at vide af min læge jeg skulle tage noget på og ikke måtte tabe mig mere. SÅ havde jeg taget 1½ kilo på til i går. yes.... men men men, så er jeg blevet syg i nat, kaster op og sidder på toilettet hele tiden, så nu er det 1½ kilo væk igen....

Kan slet ikke holde noget i mig nu.

Har i nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

jannebjerre

Jeg sys bestemt ikke det lyder sundt

Jeg sys du skulle gå til lægen, for det kan jo være du fejler noget med maven eller sådan?? Noget du skal behandles for...

Det er svært at sidde og gisne om , for jeg er ikke læge, men jeg ville da i hvert fald kontakte en..

God bedring

Anmeld

7. januar 2011

Mormilla

Synes at du skal ta til din læge og få ham/hende til at undesøge dig 100%...

Anmeld

7. januar 2011

th

Har snakket med lægen, han mener bare det er en mave virus jeg er løbet ind i, og vil ikke se mig, for så kan jeg smitte de andre...

Hmmm han er lidt underlig, for han siger også at hvis det ikke går over i løbet af weekenden, så kunne det være jeg skulle indlægges og have drop... Så tænker jeg 3 hele dage at vente i... håber da jeg får det bedre.

Men nu har jeg ikke kastet op siden kl. 6.30... så håber det er ved at vende. Har kunne spise 3 marie kiks og drukket meget lidt cola og vand. Tør næsten ikke at drikke en masse hvis det nu går galt igen.

Anmeld

7. januar 2011

Muhmi

Æv det lyder bestemt ikke sjovt...

Hopper med på de andres råd om et lægebesøg, for jeg har godt nok ikke taget noget på, men ligefrem at tabe mig 7 kilo eller mere, det tror jeg bestemt ikke er sundt.... God bedring og håber alt er som det skal være.

Anmeld

7. januar 2011

Muhmi

th skriver:

Har snakket med lægen, han mener bare det er en mave virus jeg er løbet ind i, og vil ikke se mig, for så kan jeg smitte de andre...

Hmmm han er lidt underlig, for han siger også at hvis det ikke går over i løbet af weekenden, så kunne det være jeg skulle indlægges og have drop... Så tænker jeg 3 hele dage at vente i... håber da jeg får det bedre.

Men nu har jeg ikke kastet op siden kl. 6.30... så håber det er ved at vende. Har kunne spise 3 marie kiks og drukket meget lidt cola og vand. Tør næsten ikke at drikke en masse hvis det nu går galt igen.

Jeg tror også at små potioner men mange af dem (når din mave kan klare det) er svaret... Underlig læge, men igen, du skal jo ikke smitte de andre, men jeg havde nok taget dig som et af de sygebesøg de nu engang gør....

Anmeld

7. januar 2011

th

har været ved lægen da jeg havde tabt 5 kilo ca. d 22 dec., og der begyndte han at han ville indlægge mig hvis jeg ikke begyndte at tage på. Hvilket jeg jo ikke har.

MEn har været til en ektra scanning i dec. og den lille havde det super, så det ved vi.

MEn er ´bare så ked af at jeg ikke kan tage det på han gerne vil have, så jeg ikke skulle gå og tænke over om jeg lige pludselig skal indlægges, for det holder jeg slet ikke til.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.