Mor-til-Hasse skriver:
Det er ikke fordi jeg har haft dårlige oplevelser, men har bare aldrig brudt mig om tanken at købe kødvarer i Lidl og Aldi.. please ikke døm mig, for ved ikke hvorfor
men nu står vi jo i den situation at vi modtog et gavekort på 2500 kr til Lidl fra Ude og Hjemme, og dem har jeg da tænkt mig at handle ind for, både mad og bleer til den bette, men da også fødevarer til os! og dermed også kød, da vi jo kan sparer lidt på vores egne penge så.. men hvordan har i det? Køber i kødvarer i Lidl? og er det ligeså godt som så meget andet? Det eneste krav jeg såen lige kan komme på er at det SKAL være fra Danmark, kødet....
Knus fra´Signe - som skal ud og handle i Lidl i dag 
Jeg må sige nej:0)
Jeg køber ikke kød der,hverken Lidl eller Aldi og sådan - men handler generelt ikke de steder - det er for tyskt tilmig:0)
Men der er mange fine ting,og til tider køber vi også ind der, men det er mælk, cornflakes, guldkorn og sådan hvor der er mange penge at spare og hvor det er ungerne der spiser det og de aner ikke forskellen:0) Guldkorn er guldkorn:0)
Men feeeeeeeeeeeedt at vundet gavekortet, bleer vådservietter, karklude, osv osv skulle jeg nok få det brugt på:0)
Anmeld