Erfaring med kød købt i Lidl??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.577 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

signe.

Det er ikke fordi jeg har haft dårlige oplevelser, men har bare aldrig brudt mig om tanken at købe kødvarer i Lidl og Aldi.. please ikke døm mig, for ved ikke hvorfor men nu står vi jo i den situation at vi modtog et gavekort på 2500 kr til Lidl fra Ude og Hjemme, og dem har jeg da tænkt mig at handle ind for, både mad og bleer til den bette, men da også fødevarer til os! og dermed også kød, da vi jo kan sparer lidt på vores egne penge så.. men hvordan har i det? Køber i kødvarer i Lidl? og er det ligeså godt som så meget andet? Det eneste krav jeg såen lige kan komme på er at det SKAL være fra Danmark, kødet....

Knus fra´Signe - som skal ud og handle i Lidl i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Valle81

Mor-til-Hasse skriver:

Det er ikke fordi jeg har haft dårlige oplevelser, men har bare aldrig brudt mig om tanken at købe kødvarer i Lidl og Aldi.. please ikke døm mig, for ved ikke hvorfor men nu står vi jo i den situation at vi modtog et gavekort på 2500 kr til Lidl fra Ude og Hjemme, og dem har jeg da tænkt mig at handle ind for, både mad og bleer til den bette, men da også fødevarer til os! og dermed også kød, da vi jo kan sparer lidt på vores egne penge så.. men hvordan har i det? Køber i kødvarer i Lidl? og er det ligeså godt som så meget andet? Det eneste krav jeg såen lige kan komme på er at det SKAL være fra Danmark, kødet....

Jeg må sige nej:0)

Jeg køber ikke kød der,hverken Lidl eller Aldi og sådan - men handler generelt ikke de steder - det er for tyskt tilmig:0)

Men der er mange fine ting,og til tider køber vi også ind der, men det er mælk, cornflakes, guldkorn og sådan hvor der er mange penge at spare og hvor det er ungerne der spiser det og de aner ikke forskellen:0) Guldkorn er guldkorn:0)

Men feeeeeeeeeeeedt at vundet gavekortet, bleer vådservietter, karklude, osv osv skulle jeg nok få det brugt på:0)

Anmeld

7. januar 2011

jannebjerre

Hej

Jeg handler tit i Lidl og jeg har aldrig oplevet noget påklageligt med deres kød...

Om det er fra Danmark ved jeg ikke - jeg skal jo ikke snakke med det haha

Anmeld

7. januar 2011

Nenus

Mor-til-Hasse skriver:

Jeg har intet imod kødet fra lidl, det er ligeså godt som så meget andet

- Og koster næsten det samme..

Anmeld

7. januar 2011

Carina1977

Mor-til-Hasse skriver:

Jeg ved ikke lige om kødet er fra Danmark, men jeg har da af og til købt kød i Lidl, og jeg synes da det smager lige så godt, som det man kan købe andre steder. Jeg er heller ikke blevet syg endnu af det *lol*

Det eneste jeg holder mig fra i Lidl er deres frugt og grønt. jeg synes det er enormt dårligt, og holder ikke særligt længe. Køber heller ikke brød der, da det ofte har en meget kort holdbarhed (ofte kun 1-2 dage).

og tillykke med gavekortet

Anmeld

7. januar 2011

birthee

Jeg handler i Lidl, og også kød indimellem... det kan godt lade sig gøre at købe dansk kød der, det er nemlig også det jeg helst vil købe...

Og tillykke med gavekortet!!!

Anmeld

7. januar 2011

wamse

Jeg handler alle mine varer i Lidl, for der er meget at spare for mig. Jeg har aldrig købt noget som ikke var godt der.

Anmeld

7. januar 2011

Isabels-mor

jeg har selv arbejdet i lidl og der er ingenting i vejen med kødet, men man dog altid tjekke dato og om indpakning er hel. men det er jo lige som i alle andre butikker.
kan ikke huske hvor meget dansk kød der er, men ved der er noget..

Anmeld

7. januar 2011

Charlotte Wberg

Mor-til-Hasse skriver:

Vi har en rigtig god lidl hos os, og vi bruger den meget... de har også danske varer og dansk kød.. Jeg har aldrig været skuffet over kødet... Om vi har købt noget tysk ind imellem kan jeg ikke huske...

De har nogle dejlige priser og det bedste kakaopulver til varm kakao hehe...

Jeg går dog ikke rigtig i Aldi, synes ikke den er lige så "fin" som vores Lidl... Ellers går vi i Rema1000 og eller Netto, men Rema har skuffet os mere end Lidl med deres varer... Så er pænt glad og tilfreds med vores Lidl 

Det er dog med forskel, alt efter hvor man bor synes jeg... men sådan er det med dem alle...  

Anmeld

7. januar 2011

signe.

tusind tak for alle jeres svar! så kan jeg vist godt handle kød i Lidl med ro i sindet( og maven, "gnæk gnæk )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.