Baby 7-8 måneder, aftensmad.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Nalle

jannebjerre skriver:

Ja det er underligt

For han har faktisk ikk brug for den flaske om natten...Den mætter ham ikke længere, som da han var lille bitte...reelt set kunne du ligeså godt fylde sødmælk i flasken, hvis det giver mening??

Så mon ikk han bare er tørstig??

Hvornår spiser han til aften??

Lige præcis, vi synes også det er underligt.

Jamen han spiser mellem 17-18, og så får han en flaske kl 20:00 når han skal i seng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

jannebjerre

Nalle skriver:

Lige præcis, vi synes også det er underligt.

Jamen han spiser mellem 17-18, og så får han en flaske kl 20:00 når han skal i seng.

Ja det virker mærkeligt - tror egentlig bare det er en "kamp" i lige skal tage, at han ikke skal spise der..

Felix spiser ca.17.30 og sover 18.15 og står ikk op før 7.30 hver  dag...

Anmeld

7. januar 2011

Nalle

jannebjerre skriver:

Ja det virker mærkeligt - tror egentlig bare det er en "kamp" i lige skal tage, at han ikke skal spise der..

Felix spiser ca.17.30 og sover 18.15 og står ikk op før 7.30 hver  dag...

Sebastian plejer også at sove fra 20:00 - 09:00

Tror du det vil hjælpe at vi rykker aftensmaden til 18:30?

Anmeld

7. januar 2011

jannebjerre

Nalle skriver:

Sebastian plejer også at sove fra 20:00 - 09:00

Tror du det vil hjælpe at vi rykker aftensmaden til 18:30?

Hmm nej egentlig ikke...men det handler jo self om at han er sulten når han spiser...Hvad får han??

Har du prøvet at give ham vælling i den flaske han får inden han kommer i seng??

Anmeld

7. januar 2011

Nalle

jannebjerre skriver:

Hmm nej egentlig ikke...men det handler jo self om at han er sulten når han spiser...Hvad får han??

Har du prøvet at give ham vælling i den flaske han får inden han kommer i seng??

Nej har jeg ikke

Han får endten, lasagne, kartofelmos eller fuldkorns grød.

Anmeld

7. januar 2011

Fru'Rugaard

Min datter godt nok 9 mdr nu
men da hun var 7-8 mdr, fik hun det vi fik til aften, imellem 17-18, også i seng kl. 20:00, men hun fik ikke flaske inden hun skulle i seng, der fik hun grød, fordi da hun var 7 mdr, ville hun absolut ikke havde flaske mere.
Måske du sku prøve med vælling?
Og med hensyn til din søster, så har jeg osse lige haft min bror, hans kæreste og deres lille datter boende, de 14 dage gik det fint, men derefter blev det bare værre og værre med vores datter, hun blev simpelthen påvirket af at de var her, hun begyndte nemlig at vågne om natten, ville ikke spise, ville ikke sove. og den dag de flyttede, så var hun sig selv igen

Rikke - mor til maja på 9 mdr.

Anmeld

7. januar 2011

jannebjerre

Nalle skriver:

Nej har jeg ikke

Han får endten, lasagne, kartofelmos eller fuldkorns grød.

ja okay det burde mætte meget...

Prøv med det dersens vælling hvis du har lyst, hos nogle børn virker det, hos andre gør det ikke

Men jeg ville nu ikk give ham flaske om natten, men blot tilbyde ham lidt vand af kop...indtil han fandt ud af, at vi ikk spiser om natten, men om dagen..

Anmeld

7. januar 2011

Nalle

jannebjerre skriver:

ja okay det burde mætte meget...

Prøv med det dersens vælling hvis du har lyst, hos nogle børn virker det, hos andre gør det ikke

Men jeg ville nu ikk give ham flaske om natten, men blot tilbyde ham lidt vand af kop...indtil han fandt ud af, at vi ikk spiser om natten, men om dagen..

Jep, det har vi også tænkt os fra idag af

Det mor og far der bestemmer, ikke baby

Anmeld

7. januar 2011

jannebjerre

Nalle skriver:

Jep, det har vi også tænkt os fra idag af

Det mor og far der bestemmer, ikke baby

Præcis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.