Lidt forsinket jule og nytårsbilleder. (Billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Sees

Hellow Ladies.

Jeg bliver altså nød til at vise jer billederne frem fra vores jule- og nytårsaften.
Vi havde nogle kanon dejlige dage, og DP havde sørget for de BEDSTE gaver fra Emil til jeg. Jeg begyndte at græde, da jeg åbnede dem :')
Emil fik en kæmpe fatboy sækkestol af hans moster og onkel, som han bare ELSKER - Han skal helst sidde i den og spise morgenmad, og lege, og når han skal have tøj på osv osv osv - HELE TIDEN

Nu lidt billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Mira0911

Sees. skriver:

Hellow Ladies.

Jeg bliver altså nød til at vise jer billederne frem fra vores jule- og nytårsaften.
Vi havde nogle kanon dejlige dage, og DP havde sørget for de BEDSTE gaver fra Emil til jeg. Jeg begyndte at græde, da jeg åbnede dem :')
Emil fik en kæmpe fatboy sækkestol af hans moster og onkel, som han bare ELSKER - Han skal helst sidde i den og spise morgenmad, og lege, og når han skal have tøj på osv osv osv - HELE TIDEN

Nu lidt billeder.

Fantastisk gode billeder smukke.... Han er bare en dejlig knægt... 

Anmeld

7. januar 2011

jannebjerre

Er fuldstændig solgt over billede nummer 6 tror jeg det er

Hvor de to fine herrer holder i hånd og kigger på hinanden...det er da lige til at smelte over

Anmeld

7. januar 2011

Sees

jannebjerre skriver:

Er fuldstændig solgt over billede nummer 6 tror jeg det er

Hvor de to fine herrer holder i hånd og kigger på hinanden...det er da lige til at smelte over

Hehe, det er min nevø (Emils fætter og gudfar) og Emil ..
De ELSKER hinanden de to .. SÅ dejligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.