Anonym skriver:
Min mellemste datter var/er ørebarn. Hun sov ikke igennem før hun blev 3 år pga konstante smerter i ørene. Jeg har sovet siddende op med hende på armen utallige nætter. Nu er hun dog bedre og sover fint. Men det var nogle hårde år.
Så fik vi jo lige en datter mere med øreproblemer. Hun er ikke helt så hårdt ramt som sin storesøster men nu har jeg ikke fået en fuld nattesøvn siden en gang før jul. Hun kører meget i perioder med at sove fint i en måneds tid og så kommer der lige en måned bagefter med dårlig søvn. Det er så synd for hende og jeg føler mig helt slidt ned.
Oven i købet går jeg og propper mig med sodavand og slik fordi jeg er konstant træt. Så jeg er også sur på mig selv over at jeg ikke spiser mere fornuftigt, det er bare svært med overskudet.
Jeg trænger bare til at høre fra andre der ikke sover. Hvad gør i for at holde jer kørende i hverdagen når man ikke får søvn nok?
Ååååhhh stakkels dig... Ville bare give dig et knus... Kan ikke hjælpe dig så meget med råd da jeg ikke har haft børn vågne om natten...
Men er selv øre voksen hvis man kan kalde det det... og av for f.....!!!!
Majbritt
Anmeld