baby hånd og fod aftryk hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.463 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Isabella_mor

i dag har vi købt nogle lærreder til at lave hånd og fodaftryk fra vores søn til besserne osv....

og så kom vi til at tale om hvilken slags maling vi skulle bruge..

jeg tænkte at når det nu bare skulle være noget der blev hurtigt overstået at acrylmaling er fint nok da det er vandbaseret.. jeg vil IKKE bruge olie baseret maling til min lille babys fødder og hænder...

men er det nu også en god idé med acrylmaling når det bare skal gå meget hurtigt så det er lige er til at vaske af igen lige med det samme, eller er der andre muligheder som ikke er skadeligt....

måske ansigtsmaling?? eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

twinboys

isabellamor skriver:

i dag har vi købt nogle lærreder til at lave hånd og fodaftryk fra vores søn til besserne osv....

og så kom vi til at tale om hvilken slags maling vi skulle bruge..

jeg tænkte at når det nu bare skulle være noget der blev hurtigt overstået at acrylmaling er fint nok da det er vandbaseret.. jeg vil IKKE bruge olie baseret maling til min lille babys fødder og hænder...

men er det nu også en god idé med acrylmaling når det bare skal gå meget hurtigt så det er lige er til at vaske af igen lige med det samme, eller er der andre muligheder som ikke er skadeligt....

måske ansigtsmaling?? eller hvordan?

akryl er super fint....bare vask hænder og futter bagefter... god fornøjelse og lige et fif... put det på en tallerken og læg en skumvaskeklud ned i det og tryk så barnets hånd og fod ned på kluden... så får du nemlig ikke for meget maling på og du undgår penselsstrøg...

god fornøjelse og lad os se det færdige projekt...

Majbritt

Anmeld

6. januar 2011

Isabella_mor

twinboys skriver:

akryl er super fint....bare vask hænder og futter bagefter... god fornøjelse og lige et fif... put det på en tallerken og læg en skumvaskeklud ned i det og tryk så barnets hånd og fod ned på kluden... så får du nemlig ikke for meget maling på og du undgår penselsstrøg...

god fornøjelse og lad os se det færdige projekt...

Majbritt

tusind tak smart nok. det var da et dejligt råd, havde nemlig tænkt over hvordan det kunne gøres let og elefant.. 

ja jeg skal nok vise resultatet når jeg har født ham, og fået lavet aftrykkene....

Anmeld

6. januar 2011

twinboys

isabellamor skriver:

tusind tak smart nok. det var da et dejligt råd, havde nemlig tænkt over hvordan det kunne gøres let og elefant.. 

ja jeg skal nok vise resultatet når jeg har født ham, og fået lavet aftrykkene....

Smiler vi får ham vel også snart at se... skal jeg sende ve-støv afsted... kommer her ******************************

Anmeld

6. januar 2011

TbCp

Jeg brugte sovsekulør

Anmeld

6. januar 2011

Isabella_mor

TbCp skriver:

Jeg brugte sovsekulør

det er jo bare verdens klammeste frave

det skal sgu være grønt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.